Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wagens of niet

14-10-2007 12:33:00
hallo

wij gaan trouwen in mei. bij mij komen er een paar mensen van duitsland en van een andere gemeente zo'n 40km van oostende. zijn familie is van hier, dus geraken er heel makkelijk. maar mijn prob is nu zouden we wagen huren voor mijn familie en de zijne of niet? waar moet die chaufeur de mensen dan ophalen en na het feest moeten zijn dan ook terug aan hun auto geraken. ik had een beetje gedacht aan het volgende. mijn vriend gaat smorgens naar zijn moede om hem klaar te maken en ik blijf thuis. ik rijd met mijn vader naar het stadhuis in zijn gewone auto en mijn vriend met zijn moeder, dus zien wij elkaar pas terug aan het stadhuis. na de trouw worden er foto's genomen en had gedacht iedereen gaat naar de feestzaal al voor een prive aperotje en zijn moeder blijft bij ons voor de foto's en brengt ons nadien naar de zaal zij rijd met een bmw dus toch nog redelijk fancy. hoe zouden jullie het doen, zou je toch auto's huren voor dat uurtje en max 15km of zonder of vinden jullie dat dat niet past. heeft er soms nog iemand dat gedaan met gewonen wagen van de familie.
hopelijk kunnen jullie een beetje helpen heb me er al zot over gepiekerd.
thx

ineke
7-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 647

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik14-10-2007 20:05:07

Hallo,
Wij hebben enkel voor ons een 'sjieke' wagen gehuurd. Nu was het bij ons zo dat iedereen naar ons kwam na onze fotoreportage, dus tegen 12.30... tegen 13u kwam onze wagen en tegen 13.15 zijn we naar de kerk vertrokken.
voor de fotoreportage zijn we met de fotograaf meegereden...
Dus misschien kan jij met je pa in een sjieke auto, je vriend met zijn ma in een gewone auto en na de mis rijdt iedereen met zijn eigen wagen behalve jullie...
groetjes
Caroline

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik16-10-2007 12:31:38

Wij hebben geen enkele wagen gehuurd. Een nonkel heeft ons naar het gemeentenhuis gebracht en iedereen stond aan het gemeentenhuis ons op te wachten.

Maar wij wilden dan ook geen officieële suite of stoet. Van die gemaakte toestanden zijn wij niet voor te vidnen.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik17-10-2007 12:48:29

hey

wij hebben ook enkel voor ons een specialleke gedaan... wij wilden ook geen stoet aan het stadhuis en dergelijke, en iedereen ging met de eigen wagen rijden... we moesten ook niet veel kilometers doen.
we hebben wel iets voor ons gedaan en dan ook een wagen gezocht die bij ons paste.
wij hadden een oude amerikaanse politiewagen van bij nostalgic cars uit schellebelle (ze werken over gans belgie) en hebben er heel wat positieve reacties op gekregen. de service was ook uitstekend.

groetjes
sas

bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik19-10-2007 10:39:52

Waarom geen bus huren? Iedereen zit dan samen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...