Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speeches

14-10-2007 16:49:58
hallo

op 7mei08 is het eindelijk zo ver.
maar heb echt nog hopen vragen.
wij doen alles zonder ceremonie meester en wil het zo perfect mogelijk hebben (wie niet hé)
dus mijn vraag
op het feest wanneer geven jullie een speech of lezen jullie een tekstje voor voor jullie man (enkel stadhuis trouw).
kunnen jullie misschien eens jullie verloop van de avond zeggen.
zeggen jullie iets in het stadhuis.
ben nog nooit naar een trouw geweest dus kan me eigenlijk geen verloop inbeelden

mercie om te helpen
x

ineke
7-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 808

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik14-10-2007 20:02:15

Hallo,
Wij zijn ook voor de kerk getrouwd dus op het stadhuis hebben wij niet echt iets speciaals tegen mijn man gezegd.
Op het avondfeest hebben we kort gespeecht. Wat de timing betreft, hadden we overlegd met de zaalverantwoordelijke. Bij ons was het zo dat mijn man gespeecht heeft vlak nadat de wijn opgediend werd, zo kon iedereen er een glas op drinken:-), we hebben onze ouders en getuigen bedankt na het voorgerecht.
Groetjes
Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...