Terug naar overzicht
Hey,Je kan het misschien ook in je misboekje vermelden en de pastoor het eventueel nog eens nadrukkelijk laten vermelden.groetjes,Valerie7 juni 2008
hier is het eigenlijk verboden om met rijst te gooien. idd in misboekjes zetten en de pastoor zelf laten vermelden. Als hij er zo op tegen is, dan mag hij het zelf ook wel melden.Ik zou het persoonlijk niet op de uitnodiging zetten...
Hoi,Wij hebben dat toen op onze site gezet en aan de meeste van onze vrienden nog via mail gemeld. Ze hadden dan maar bellenblazers als alternatief genomen en dat vonden wij heel leuk!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Laat het gewoon weten aan je vrienden, dat zal toch wel voldoende zijn?
Wij hebben 2 A4 kaarten gemaakt met daarop "Op vraag van de pastoor gelieven geen rijst te gooien" en deze in de buurt van de ingang van de kerk geplaatst. Wij hebben dat zeker niet op de uitnodigingen vermeld noch in de misboekjes. Groetjes.
Ik zou ook bordjes aan de kerk plaatsen. Bij ons had de pastoor die er zelf gezet. Er werden bij ons rozenblaadjes gegooid en ballonnen opgelaten en dat was echt de max!
hoi hoiOok wij hadden dit probleem we mochten totaal niets gooien en hebben dan ook gekozen voor bellenblazers. En ik moet zeggen dit is nog super mooi op de foto's.GroetjesEl