Terug naar overzicht
Hallo Koenwij hebben ook ringen in edelstaal , maar deze kunnen niet aangepast worden. Maar om eerlijk te zijn ik heb in onze omgeving eens rondgehoord en der heeft nog niemand zijn trouwring moeten laten aanpassen.Wij zijn heel content met onze ringen , ze hoeven niet altijd van de duurste te zijn.Alhoewel die van ons nu ook niet van de goedkoopste waren groetjes kelly
Hey,neen, die kunnen niet aangepast worden. En ik ken toch veel mensen die hem door de jaren moesten laten vergroten. Trouwens, ik zou het niet echt riskeren, omdat die ook moeilijk doorgeknipt kunnen worden, stel dat je met je vinger klem zit of zo...Groetjes,Lieve
Hey Koen,Wij hadden ook onze droomringen gevonden... in titanium.Maar toen raadden ze ons in een andere juwelier af om zulke te nemen omdat je ze niet kan aanpassen. Ze hebben ons dan vrijblijvend een offerte gemaakt om deze na te maken in wit goud en wat bleek... het kostte net iets minder dan de titanium-versie.Dus misschien kan je ook eens navragen wat het zou kosten om ze na te maken. Je ziet alleszins geen verschil in die van ons en die in titanium en we zijn héél tevreden over het resultaat...GroetjesWendywww.wendy-jonathan.be