Terug naar overzicht
Hoi Miranda,ik denk dat jouw oplossing ruim voldoende is. Als iedereen iets kan drinken en een klein hapje eten, hebben ze iets om handen en dat maakt het wachten draaglijker. Er zal later ongetwijfeld nog genoeg gegeten en gedronken worden! Als je een suite hebt met auto's, moet je er misschien wel voor zorgen dat er genoeg voorzien is zodt de chauffeurs ook een glaasje kunnen meedrinken? Veel plezier zaterdag!Joke
wij zijn een aantal weken terug getrouwd en hebben het identiek zo gedaan gelijk jij het hier beschrijft. en dat was zeer goed meegevallen!succes ermee nog!
Wij lieten de mensen toekomen bij ons om 13.00u en trouwden om 14.30u. Om 17.00u was er eten in de zaal voorzien met borrelhapjes vooraf. Wij hebben enkel iets te drinken aangeboden. Er was niemand die honger had of zo.Geloof me, het is zo'n drukke dag dat eten eigenlijk het laatste is waar je aan denkt...
bedankt, ben er nu toch gerust in!!
Hallo,er is ook nog een andere optie: laat de mensen iets vroeger komen en zorg voor een broodjeslunch. De mensen moeten toch iets 'van de middag' eten voor ze naar jullie komen. Ik denk dat de sfeer dan wat meer ontspannen is, omdat je niet zomaar staat te wachten. Het is wel wat meer werk, dus zorg dat iemand anders het kan organiseren.Groetjes!
Hallo,Ik wens jullie veel geluk op jullie mooiste dag!PS: Brengen jullie achteraf verslag uit?Gr Eef en Björn.