Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ontvangst suite thuis

15-10-2007 8:02:32
Nog 4 dagen en het is zover! alles is geregeld, alleen vraag ik me af: wat voorzien voor de ontvangst van de suite thuis? Wij trouwen in de namiddag en iedereen komt vrijdag tegen 13u30 naar ons thuis. We waren van plan om champagne, fruitsap, frisdrank (...) en wat hapjes te voorzien. Na het burgerlijk huwelijk zijn er voor de mensen van de suite wel koffie en sandwiches voorzien in de feestzaal, terwijl wij weg zijn voor de foto's. Hoe lossen jullie dit op?
PS Wie trouwt er nog op 19/10/07?
Groetjes!

Miranda
19-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 811

Joke
19-4-2008
 Meld misbruik15-10-2007 8:35:28

Hoi Miranda,

ik denk dat jouw oplossing ruim voldoende is. Als iedereen iets kan drinken en een klein hapje eten, hebben ze iets om handen en dat maakt het wachten draaglijker. Er zal later ongetwijfeld nog genoeg gegeten en gedronken worden! Als je een suite hebt met auto's, moet je er misschien wel voor zorgen dat er genoeg voorzien is zodt de chauffeurs ook een glaasje kunnen meedrinken? Veel plezier zaterdag!

Joke

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik15-10-2007 9:30:08

wij zijn een aantal weken terug getrouwd en hebben het identiek zo gedaan gelijk jij het hier beschrijft. en dat was zeer goed meegevallen!
succes ermee nog!

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik15-10-2007 20:22:55

Wij lieten de mensen toekomen bij ons om 13.00u en trouwden om 14.30u. Om 17.00u was er eten in de zaal voorzien met borrelhapjes vooraf.

Wij hebben enkel iets te drinken aangeboden. Er was niemand die honger had of zo.

Geloof me, het is zo'n drukke dag dat eten eigenlijk het laatste is waar je aan denkt...

Miranda
19-10-2007
 Meld misbruik15-10-2007 22:04:39

bedankt, ben er nu toch gerust in!!

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik16-10-2007 11:23:45

Hallo,

er is ook nog een andere optie: laat de mensen iets vroeger komen en zorg voor een broodjeslunch. De mensen moeten toch iets 'van de middag' eten voor ze naar jullie komen. Ik denk dat de sfeer dan wat meer ontspannen is, omdat je niet zomaar staat te wachten. Het is wel wat meer werk, dus zorg dat iemand anders het kan organiseren.

Groetjes!

bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik19-10-2007 10:36:54

Hallo,

Ik wens jullie veel geluk op jullie mooiste dag!
PS: Brengen jullie achteraf verslag uit?
Gr Eef en Björn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...