Terug naar overzicht
van waar ben je ergens?
Van Vlaams-Brabant, Vilvoorde om precies te zijn.GroetjesKizzy
Hey,Koonings is echt de moeite hoor!Supervriendelijk, maken veel tijd en niks is teveel, tiara hier, sluier daar.een aanrader!Nele
Hey,Moderna in Schepdaal is een aanrader. Ik heb gemerkt dat mijn kleed daar van Linea Raffaelli 600 euro goedkoper was dan in Linx in Leuven!De service is heel vriendelijk, ze helpen je echt in je keuze, luisteren naar wat je wilt en geven eigen advies zonder opdringerig te zijn.Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen, want dat is al een groot stuk van je huwelijkJennifer31 dagen getrouwd
Hallo, wij trouwen ook op 21 juni 2008 ! Ik ben al in verschillende winkels geweest: Anuna Hasselt, Christel Boone Antwerpen, Bruidsparadijs Antwerpen, Mia Monta Zottegem. En mijn trouwkleedje nog niet gevonden :-(
Dat is leuk, dat jij op dezelfde dag trouwt als ik :)Heb besloten van buiten Koonings (Nederland) ook is bij Pierre-Yves en Cermo te gaan kijken. Hopelijk vind ik snel iets naar mijn zin. Ik heb wel al iets in gedachten, maar dat kan nog altijd veranderen als ik het aantrek natuurlijk.Alvast veel succes met het vinden van je droomjurk :)