Terug naar overzicht
Hey Sara,ik weet niet of jij ook voor de kerk trouwt.Zo ja, kan je één iemand als getuige nemen in de kerk en de andere in het stadhuis.GroetjesKizzy
Hey,Ik ging hetzelfde voorstellen als Kizzy ...Maar ik heb ook al gehoord van mensen die 2 getuigen hebben voor de kerk. 'k Weet niet als dat overal mogelijk is of hoe het juist zit maar misschien kan je even infomeren bij de pastoor (indien je voor de kerk trouwt natuurlijk)Hopelijk vindt je een oplossing!GroetjesKelly
Hallo!Neem gewoon de 2! Ik heb 3 getuigen voor het kerkelijk huwelijk, dat mag in elke kerk hoor! Zo hoef je die moeilijke keuze niet te maken, en de 2 zullen dolgelukkig zijn!Succes!
Hey Sara,ja, dat zijn idd zo van die moeilijke zaken hé.Als je toch niet in de mogelijkheid zou zijn om twee getuigen te nemen, kan je misschien de ene als getuige nemen en de andere als bruidsmeisje?Ik had mijn nicht als bruidsmeisje en zij is echt een enorme steun en hulp geweest die dag! Ik was getuige op haar huwelijk maar had zelf mijn broer als getuige. Daarom wou ik voor haar toch ook iets bijzonders. Zij vond het trouwens heel leuk dat ze als bruidsmeisje ook tot de suite behoorde en er op die manier ook heel de dag bij kon zijn!succes nog met je beslissing!
Als je echt 1 iemand wil, zou ik gewoon kop of munt doen, dat is het eerlijkste! Mijn vriendin heeft dat met haar zussen gedaan.Marian
Ik ken dat probleem! en je kan idd wel twee getuigen vragen kerk en wet maar toch, is toch allebei iets verschillend hé...ik vind het ook moeilijk!heb vriendin waar ik wel wat aan heb en mij tijd geleden in héél moeilijke moment uit de nood heeft gehaald en waarvan ik weet dat we een héééééééél mooie cadeau zullen krijgen,en andere vriendin kan ik 's nachts naar bellen in nood, kan ik ook heel goed mee overweg, maar zij is qua uiterlijk niet echt zo...enorm, misschien grof maa rze moet toch mee op de foto enzo hé...alé, moeilijk hé!veel succes in ieder geval, ik ga gewoon nog beetje afwachten en zal wel zien wat de toekomst brengt.misschien komt er plots toch wending in het leven waardoor heel vriendschap pos. of neg. kan veranderen...succes ;-)
Dag SaraVolg je hart, zodat je er geen spijt van krijgt. Kan je toch twee getuigen nemen, neem hen dan beiden@Dorien,Sorry hoor, maar ik kan niet begrijpen dat het uiterlijk van iemand je keuze bepaald, dan ben je geen echte vriendin. Ik vind dit enorm kwetsend dat je dit durft schrijven.INgrid
Dag Sara,ik zou zeggen, spreek eens af met allebi je vriendinnen en leg je dilemma voor. Misschien komen ze zelf met een oplossing. En als je hen allebei kan vragen, zeker doen.@ Dorien: dus die "vriendin" van je vind je wel goed genoeg om 's nachts uit haar bed te bellen, maar niet als getuige omdat ze te "lelijk" is?? Mooie vriendin ben jij zeg, hoop voor die "vriendin" dat je snel doorheeft...Sorry als dit erover is, maar zo'n dingen zeg je gewoon niet (en denk je ook niet)
hoi, Naar het schijnt mag je 2 getuigen nemen. Als da zo is is u probleem opgelost