TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
22-6-2007
|
15-10-2007 15:03:22
hallo,
wij zijn getrouwd op 22 juni van dit jaar. Op 17 maart had ik mijn eerste pasbeurt. En op 9 juni volgde de tweede en laatste pasbeurt. Als je je er niet goed bij voelt kun je misschien eens informeren of er echt geen mogelijkheid bestaat om een maandje vroeger te gaan passen...
groetjes wendy
|
|
Sandra
5-7-2008
|
15-10-2007 16:58:16
Hallo Emmelie, heb vandaag mijn kleedje besteld. Mijn eerste pasbeurt is 6 februari. Ik trouw op 5 juli, dus dat is toch 5 maand ervoor, misschien eens bellen en vragen of het niet eerder kan ... Groetejs
|
|
kim
25-8-2007
|
15-10-2007 17:04:06
Hey, wij zijn getrouwd op 25 augustus, op 23juni had ik mijn eerste pas gevolgd door nog een pasbeurt op 4 en 18 augustus. Bij mij was het de bedoeling om de eerste pasbeurt ongeveer 6 weken voor de trouw te hebben maar ik heb ook zelf gevraagd of het niet wat vroeger kon. Ze hebben daar geen enkel probleem van gemaakt. Ik denk dat de meeste winkels sowieso liever dan wat vroeger een afspraak maken dan een stressy bruid over de vloer te krijgen ;-) Dus bel ze gewoon op en probeer ze te vervroegen! Succes!
|
|
lien
16-2-2008
|
15-10-2007 17:49:38
Ik trouw 16 februari en heb op 27 december mijn eerste pas... Maak je geen zorgen Emilie, de mensen van die bruidszaken weten wat ze doen hoor. Alleen jammer dat het zo lang duurt alvorens je je droomjurk terug een keertje mag aandoen :-) Greetz, Lien x
|
|
emilie
|
15-10-2007 17:54:09
heb net gebeld met de winkel en ze vertelden me dat ze dit steeds zo doen. De effectieve retouches voeren ze toch maar 1 of 2 weken voor de trouw uit, om problemen te voorkomen met bruidjes die hard afvallen of bijkomen. Het lengteverschil zou tenietgedaan worden door een grotere maat aan te doen. Ik had de verkoopster die mij hielp aan de lijn en ze wist nog wie ik was, net omdat ik zo groot ben. Ze vertelde me dat ze het heus wel gezegd zou hebben als het kleedje ondanks de grotere maat toch nog te kort zou vallen. Zo, ben ik weer even op mijn gemak gesteld :-)
|
|
eveline
16-8-2008
|
15-10-2007 18:07:18
Hey, Ik heb mijn kleedje ook vorige week gekozen bij Cermo, ik vond ze daar super vriendelijk. Ik mag ook pas eind juni gaan passen voor de 2de maal. Heb ineens daar ook mijn schoenen en juwelen gekozen. Mag ik weten welk kleedje jij gekozen hebt? groetjes
|
|
emilie
|
15-10-2007 18:12:13
ik koos een kleedje van rembo, ik vind het nergens op het internet. Maar als je het boekje van cermo zelf neemt (als je dit hebt ten minste :-) ), is het het eerste kleedje van de tweede rij op de voorlaatste bladzijde.
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-10-2007 20:35:55
he, ik wil je nu niet bang maken. Maar ik ken een bruidje dat ook gekleed was door cermo. Een week of 3 voor haar trouw was ze in paniek, ze hadden bordeaux knoopjes op haar kleed gezet ipv haar eigen knoopjes. Ze zeiden ook dat ze niet meer zo in haar gewicht moest schommelen. Ik heb haar de dag zelf gezien en het kleed was echt duidelijk veel te kort aan de voorkant. Een bruidje 2 weken later was dan weer wel heel tevreden. Ze kende ook iemand die een week voor haar trouwde in hetzelfde kleed en ze hebben het bij cermo zonder extra kosten gewoon gewisseld. Dat vind ik dan wel service! Ik pas zelf mijn kleed de eerste keer 5 maanden voor de trouw. succes!
|
|
Cindy
12-9-2008
|
16-10-2007 6:26:26
hoi ik trouw op 12 september 08. mijn eerste pas zal april 2008 zijn. een goeie vijf maand op voorhand dus.
groetjes cindy http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
ulrika
|
16-10-2007 19:56:26
Hallo,
Ik trouw op 02/08/2008 en begin januari mag ik een eerste keer gaan passen. Dat zal in iedere winkel anders zijn.
|
|
Evi
8-8-2008
|
16-10-2007 20:18:10
Hallo,
Wij trouwen op 8/8/2008 en heb mijn kleedje gekozen op 16 september bij liliane Claes in Herentals. Mijn volgende pasbeurt is op 18/02/08 en dan een weekje voor de trouw nog eens en dan passen ze nog aan wat eventueel nog nodig is. En dan mag ik het meenemen, joepie!!!!!! Kan al niet wachten tot het zover is. En het is zoals sommige nog zeggen, als je denkt dat het te laat is bel dan effe met de zaak en dat het eventueel wat vroeger kan. Dan ben je mischien zelf meer gerustgesteld.
Groetjes Evi
|
|
Marjan
2-6-2007
|
17-10-2007 8:25:57
Wij zijn getrouwd op 2 juni dit jaar. Ik was vorig jaar oktober bij Cermo mijn kleed gaan kiezen en mocht ook pas begin mei terug komen voor de eerste pas. Daarna ben ik een week voor den trouw teruggegaan en toen hebben ze de nodige retouches onmiddellijk uitgevoerd.
Ik was heel tevreden over de service. Het enige minpuntje was dat we geen drinken kregen, terwijl we er toch de hele namiddag gezeten hebben.
|
|
Marjan
2-6-2007
|
17-10-2007 8:26:45
Nog even vergeten te vermelden, maar bij Cermo kan je een foto van je kleed meekrijgen. Alle modellen die binnekomen trekken ze op de paspop en deze foto krijg je mee. Je moet er wel zelf achter vragen.
|
|
Eva
14-6-2008
|
20-10-2007 22:21:42
Hoi emilie, Ik ben 6 oktober mijn kleedje gaan kiezen. wij trouwen op 14/06/08 en mag ook pas op 10 mei terug gaan voor mijn eerste pas.Ik heb gevraagd waarom dat zo laat is, en ze vertelde me dat het gewoon niet nodig was om zo vroeg te komen. ze hebben trouwens een eigen attelier waar ze de kleedjes vermaken. Ze moeten mijn kleedje in maat 36 bestellen en die madam dacht dat er niet zoveel retouches aan gedaan moesten. En nog een klein voordeel als je 4 à 5 maanden van te voren je kleedje moet laten innemen en als je dan met je 2de pas erachter komt dat je te veel bent bijgekomen of afgevallen, dan heb je een groter probleem. Maak je maar niet teveel zorgen, ik denk wel dat die mensen weten wat ze doen hoor! Succes
|
|
anke
18-7-2008
|
24-10-2007 19:28:00
ik heb gehoord van iemand die ook een bruidswinkel heeft dat je als je bv. in juli trouwt dat je nu al stil aan moet beginnen met passen want je moet een aantal keren het kleed passen omdat je groter wordt magerder enzo
mvg anke van loon
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|