Terug naar overzicht
hallo ik ben het geheel met je eens.goe gezegd.groetjes.
dag S,Ik kan je meer dan honderd procent gelijk geven. Je huwelijk draait om je belofte naar elkaar om je levenlang te proberen elkaar graag te zien en er het beste van te maken. Al de rest is daaraan ondergeschikt. Ja, ik had een mooi kleedje, ja er was een feest, maar de kern blijft toch wat er in de kerk gebeurt.Je getuigen niet nemen omdat ze niet zo mooi zijn. Ik stel me dan toch ernstige vragen bij de diepgang van je vriendschap. Een winkel die kleedjes verkoopt voor mensen met een minder budget, een winkel voor het boerenvolk noemen, ook daar stel ik me vragen bij.Ik heb een ongelooflijk mooie trouwdag gehad, met veel diepgang en geloof. en ik wens alle bruidjes hetzelfde toe.Ingrid
Natuurlijk heb je gelijk, maar wat je hier op het forum ziet is maar een klein stukje van de huwelijksvoorbereidingen. (Allez, zo is het voor mij toch.) Het meer serieuzere komt hier voor mij niet echt aan bod omdat ik daar volledig op mezelf en mijn verloofde vertrouw (en ons hart). Voor 'futiliteiten' zoals uiterlijkheden kan ik hier terecht. En zeg nu zelf, het is soms ook gewoon plezant om jezelf te verliezen in de aankleding van het feest. Groetjes, en ook nog gefeliciteerd met jullie huwelijk!PS Blijkbaar selecteer ik ook wel de verkeerde berichten die ik lees. De 'sappige' berichten over die getuigen die je kiest obv het uiterlijk en over die winkel voor het boerenvolk heb ik weer gemist ;-)
Hallo,Ik treed Marie volledig bij: de persoonlijke en meer serieuze zaken bespreek je met je partner. De bijzaken / futuliteiten kan je hier bespreken.Ik denk dat vele bruidjes gewoon zo uitkijken naar de trouw (juist omdat die dag zo speciaal is aangezien ze dan hun jawoord gaan geven) dat het tof is om ook hier op het forum al wat bezig te zijn met de voorbereiding. GroetjesSilvy
oke reactie over winkel voor het boerenvolk vind ik niet kunnen, iedereen kan of wil geen 2000 euro aan een kleed geven. Een getuige kiezen om zijn uiterlijk vind ik al helemaal erg!!!maar sommige bruidjes willen het gewoon graag perfect en zijn ook gewoon graag bezig met de details en prutskes. Als ze dan content zijn met hun bloemekes, zelfgemaakte uitnodigingen, tafelstukjes, liedjes,... waarom mogen ze dan niet blij zijn en het hier eens vertellen.Denk dat het ook een beetje de bedoeling is van zo'n forum...
Heykes iedereen,We zijn hier op dit forum toch om elkaar te helpen of niet en om ideeën uit te wisselen.Tuurlijk zijn de gevoelens het allerbelangrijkste, maar iedereen wil toch dat zijn/haar dag een perfecte dag word en de één hecht nu idd meer belang aan kleinigheden dan een ander. Iedereen is verschillend en niemand is perfect.
Leven en laten leven.Mensen zijn nu eenmaal allemaal anders, en gelukkig maar. Anders zou het een verdomd saaie boel worden...Zoals ik eerder al eens gezegd heb, er zijn mensen die al van kindsaf dromen van hun huwelijk. Ze zijn bij wijze van spreken hun huwelijk al aan het plannen voor ze de ware gevonden hebben.Zo'n mensen kun je dan ook niet kwalijk nemen dat ze zich écht hopeloos verdiepen in élk detail.En dat sommige mensen wat bot uit de hoek komen, tja... Dit forum heeft geen edit-knop, jammer genoeg. Dus wat je schrijft, staat er voor de eeuwigheid. Dus als je wil terugkomen op je woorden, of je wilt nuanceren, pech gehad.Alles wat je leest dus met een dikke korrel zout nemen...Zo dat moest ik ff kwijt...Groetjes,Karlowww.080808.tk