Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

2009?

16-10-2007 10:00:33
Hallo, er zijn hier vele bruidjes aan het woord die trouwen in 2008, zijn er ook al bruidjes die zullen trouwen in 2009? En hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Wij denken eraan om te trouwen op 9 mei 2009, er is echter nog niets vastgelegd.
veel succes iedereen!
Leentje

Leentje
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 322

inge

Meld misbruik16-10-2007 10:32:33

jaaaaaaaaaaaa! wij gaan trouwen in 2009! 23 mei 2009. we hebben al een zaal en een fotograaf. Nu zijn we nog even op ons gemak. We willen dit jaar nog voorlopig een ceremoniemeester en ceremoniewagen boeken en de rest is voor volgend jaar. Voor ons is dit zalig op ons gemak alles voorbereiden....
Van waar zijn jullie??

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik16-10-2007 10:50:35

Hoi Hoi!

Wij trouwen ook in (juni) 2009. Wij hadden eerst gepland om in 2008 te trouwen, maar door omstandigheden moeten we ons huwelijk een jaartje uitstellen. Bij ons liggen al (sinds begin dit jaar) vast: feestzaal, fotograaf en kerk. Ik was bezig met het zoeken naar vervoer en het kijken naar trouwkleedjes, maar dat is nu dus allemaal stilgevallen.

Ik denk dat als je in januari in gang schiet voor de zaal, dat dit nog ruim op tijd is. (De mensen van onze zaal vertelden dat de meeste mensen langskomen in februari-maart om te boeken voor de zomer van het jaar erop.)

Groetjes!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik16-10-2007 11:02:01

Hey Leentje,
Ja, waarschijnlijk trouwen wij ook in 2009, in augustus. Als mijn ventje nu nog beter werk vind, dan kunnen we nog in 2008 trouwen. Bij ons hangt alles af van de financiële toestand...
Mijn kleedje heb ik al gevonden, is klaar in februari. De zaal hebben we ook al gevonden, maar ligt nog niet vast.
Als je wil, neem een kijkje op onze site:
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
veel succes
xxx

Ann
9-9-2009
 Meld misbruik16-10-2007 20:29:54

Hey Hey!!!
Ook wij trouwen in 2009. Heb nog niks definitiefs vastgelegd van lokatie, kleed,... Maar volg wel de berichtjes op dit forum om ideetjes op te doen. Denk da k na de zomer '08 aan de voorbereidingen ga beginnen, als ik me zolang kan beheersen tenminste:-)
Kris & Ann (07-08-09)

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik17-10-2007 10:31:57

Hallo... ik heb een paar weken geleden mn ring gekregen en ben onmiddellijk beginnen rondkijken op internet. Ik wou graag in september 2008 trouwen, maar ik heb de indruk dat alles al volgeboekt is :-(
Temeer omdat we in midden-Frankrijk wonen, is de organisatie niet zo evident. Dus nemen we onze tijd om ideeën op te doen en te praten over wat we eigenlijk willen... lekker relax! (:-) past wel bij de levensstijl in 'la douce france')
grts Véro

Nathalie
5-6-2009
 Meld misbruik17-10-2007 20:52:13

Heyla, ook wij trouwen in 2009, op 6 juni om precies te zijn. Diene dag zijn we precies 10 jaar samen:-))
We beginnen toch stilletjesaan al uit te kijken naar de zaal temeer we zeker die datum willen. De fotograaf en ceremoniemeester zijn ook al beslist.
De rest is maar voor volgend jaar, alles op 't gemak.
Groetjes, Nathalie

Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik6-11-2007 19:02:16

Heyla,

Wij trouwen ook in 2009 --> 27 Juni, zijn stilletjes aan het rondkijken voor alles en gaan vanaf volgende week naar zalen kijken.. spannend...

steven
20-6-2009
 Meld misbruik20-11-2007 21:44:22

Hey beste aanstaande bruidjes...
Ook wij trouwen in 2009,(20 Juni) ik zal content zijn eens het januari is... Kunnen we tenminste al zeggen: "volgend jaar is het zover"...
Wat betreft de planning: zaal is reeds geboekt, onze ceremoniebus en ceremoniemeester is ook al besproken en sinds deze avond kunnen we de fotograaf ook aan ons lijstje toevoegen. De rest zal later volgen... Ik wens jullie allemaal nog veel succes bij de voorbereidingen!

Groetjes Daisy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...