Terug naar overzicht
ter coose in leest - mooie zaal, zeer goede service op alle fronten (wel inmiddels jaar of 6 geleden)andere : - salmhoeve : bonheiden- den ast : kampenhout- rubenskasteel : elewijt- perron m : mechelencheers, dj lebart
Hallo Ilse,Ik ben nu een maand getrouwd en heb mijn feest gedaan in de feestzaal "Ter Coose" te Leest. Ik kan je vertellen als was perfect tot in de puntjes. Je hebt zelf de keuze in welke traiteur je gebruikt en in hoe je de zaal aankleed. Je zou eigenlijk eens op hun site moeten zien: www.tercoose.be , de zalen en de rest zijn deze zomer nog herschilderd. Heel mooi.Groetjes,Els
Hallo,Zowel "de Lemenhoek" in O.L.V-Waver, als " 't lepeltje" in Duffel zijn erg toffe lokaties!
Hey,WIj zijn ook gaan kijken in Domein Montreal in mechelen (www.hotelmontrealbelgium.be ). De omgeving is er schitterend, alleen vonden wij het te sober voor een avondfeest.Veel succes nog!Groetjes,Nathalie
Wij houden ons feest in huis van dijck in Mechelen, alles ziet er fantastisch uit!!
Allemaal alvast bedankt voor reacties en tips! Ik zal zeker een kijkje gaan nemen...!Aangezien zaal Erato onze voorkeur wegdraagt ben ik nog op zoek naar mensen die hier ervaring mee hebben... Alle info is welkom!