Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed wanneer kiezen ?

16-10-2007 13:29:30
Hallo allemaal,
Volgend jaar in juli is onze grote dag. Nu hoorde ik al van verschillende mensen dat het hoog tijd is om mijn trouwkleed reeds te gaan kiezen. Wat denken jullie ? Is dit niet te vroeg, zijn de collecties van de zomer al binnen ?
ps. Ik ga waarschijnlijk naar Cermo in Turnhout

Bedankt, Tinne

Tinne
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 709

leen
14-6-2008
 Meld misbruik16-10-2007 13:39:19

hallo,
wij trouwen volgend jaar in juni en ik ben dit weekend mijn trouwkleed gaan kiezen.
Momenteel komt de nieuwe collectie overal binnen en heb je enorm veel keuze (misschien wel een beetje te veel). Je kan ook wachten tot na de opendeurdagen. Die vinden meestal plaats deze maand en begin november.
veel succes bij je zoektocht

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik16-10-2007 13:46:21

Hey Tinne,

Als ik jou was zou ik zeker al gaan kijken. Wij trouwen op 16/08/08 en ik heb mijn eerste pasbeurt op 29 oktober, ook bij cermo.
Ik heb gewacht tot zeker alles van de nieuwe collectie binnen is om te gaan passen.
Als ik jou was zou ik gewoon eens bellen voor een afspraakje te maken.
Je kan achteraf nog steeds verder rondkijken he!

Groetjes Gitte

Veroniek

Meld misbruik16-10-2007 14:25:23

Dag Tine

Je hebt nog tijd genoeg!

Je moet ongeveer 6 maand ervoor ten laatste uitkijken voor je kleed! Ik zou ten laatste januari uitkijken voor een kleedje!
Trouwens nu komen pas de nieuwste collecties uit... Dus nog tijd genoeg! Niet stressen en alles komt goed!

Succes met je zoektocht!

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik16-10-2007 15:39:15

Hallo,

Ik heb mijn kleed vorige week besteld en wij trouwen in juni 2008.
Het valt een beetje af te wachten naar welk merk je zou gaan denk ik. Bijvoorbeeld het merk dat ik gekozen heb, nl. Pronovias, daar duurt het 6 maanden om te maken, dus mijn eerste pas is eind april. Vind dat dat toch niets te vroeg...

In bijna alle winkels is de collectie van 2008 binnen. Dit is op basis van jaarcollecties, niet op seizoensgebonden collecties.
Alvast veel succes en plezier bij de planning en het zoeken van je droomjurk.

Groetjes
Angela
21/06/2008

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik16-10-2007 16:56:21

Dito hier: wij trouwen in juli 08 en ik heb het reeds gekozen. Mijn jurk komt wel al binnen op 21 december maar er zal nog heel wat moeten aan veranderen, vandaar...

annick
14-6-2008
 Meld misbruik16-10-2007 17:02:34

Ik trouw in juni volgend jaar en ga mijn kleed pas in december kiezen. Ik wacht de modeschow af van Linx in Hasselt en nadien maak in mijn afspraak. Volgens Linx is december nog goed optijd.
Dus nog niet stresse. Moet weinig zeggen want soms denk ik ook zou ik al gaan ja of nee. Maar ik wacht tot na de modeshow.

Annelies
4-7-2008
 Meld misbruik16-10-2007 19:25:31

Hallo allemaal

Wij trouwen ook in juli 2008. Vorige week woensdag heb ik mijn kleed al gekocht.
Niets te vroeg hoor (ook al lijkt het nog zo lang...). Maar die verkoopster daar vertelde mij dat het nu het moment wel was! (niet te vroeg dus!) Mijn volgende pasbeurt is pas eind april. Jammer dat het nog zolang duurt...

Groetjes Annelies

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik17-10-2007 22:15:19

hoi tinne,
Ik ben 2 weken geleden mijn kleedje gaan kiezen. Ook bij Cermo. Ik heb er 18 aangehad en het heeft 3 uur geduurt. De service is er heel goed moet ik zeggen. Het enige wat ik jammer vond is dat ze de ganse collectie nog niet binnen hadden. Als ik jou was zou ik in november gaan. Tijd zat. vorige week zijn we ook gaan kijken voor een kostuum vr mijn ventje, omdat ik mijn kleedje besteld heb krijgt hij 30% korting op de mannencollectie. Volgend jaar verdwijnt de mannencollectie en gaan ze nog meer uitbreiden met de bruidscollectie. Veel succes met je zoektocht en geniet er maar van. Vind het jammer dat mijn pasbeurt al voorbij is!
groetjes

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik18-10-2007 16:45:54

het is inderdaad zo dat je écht wel nog tijd hebt hoor!
je moet een half jaar op voorhand geweest zijn, dus als je in januari gaat ben je nog ruim op tijd!
je hebt altijd wel bruidjes die niet kunnen wachten natuurlijk, en dan eerder gaan (ook geen probleem). en ja, in de winkel zelf zeggen ze natuurlijk als je daar bent dat je zeker niet meer moet wachten, ...omdat ze anders niet direct verkopen natuurlijk!
doe dus maar op je gemak, maar zorg dat je wel in januari geweest bent!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...