Terug naar overzicht
Hallo Sylvie,In Beverlo bij E&R dat is een goede bruidswinkel
hallo,ik vind persoonlijk lecoq in lommel een goede winkel waar ze vriendelijk, geduldig en hulpvaardig zijn en je niks opdringen
Hallo,ik had oorspronkelijk zelf een ontwerp getekend van het trouwkleed dat ik wou omdat ik op internet nergens vond wat ik zocht. Ik wist dat ze bij Mia Monta zelf bruidsjurken maakten en je daar met zo'n ontwerp terecht kon. Daarom koos ik voor Mia Monta en omdat ik de prijs - kwaliteit er wel goed vond. Ik heb er uiteindelijk mijn wauw-kleed gevonden van hun eigen collectie. Ik ben heel tevreden van de service , mijn kleed, de prijs...Hun eigen collectie kan je wel niet bekijken op internet. Zo blijft het een beetje exclusief. Hun collectie is ook wel eens iets anders.Ik ben alleen daar geweest dus van andere winkels weet ik niks. Mia Monta is volgens mij een aanrader. Groetjes,Isabel
Hallo,Ik weet nu niet van waar je ergens bent. Maar ikzelf woon in Lanaken maar heb mijn jurk besteld bij Liliane Claes in Herentals.Ik ben er heel content van en ze zijn daar vriendelijk en veel keuze. Het is voor mij een 45min. rijden maar het is de moeite waard.Succes met je zoektocht.Groetjes Evi
Hallo Sylvie,Pierre-Yves in Aalst is heel mooie bruidswinkel met veel keuze (verschillende prijsklassen)! De mensen daar hebben veel geduld en laten je alles passen wat je maar wilt. Ook de "baas" van de winkel (tevens ontwerper) kan zijn persoonlijk advies geven als je dat wilt.(Er is ook een winkel van Pierre-Yves in Brussel!)www.pierre-yves.be/ Ik zie hier ook een reactie van Mia Monta.Zelf ben ik er eens gaan piepen op de opendeurdag, maar vond het totaal mijn stijl niet. Geen enkel kleedje dat me aanstond. Maar dat dacht ik al van op de website. (het best kijk je eens naar de merken die ze hebben, en dan weet je of het je stijl is) Ik vond de mensen daar ook opdringerig. Ik was naar een kleedje aan het kijken en ze waren al bezig dat ik "vlug" moest zijn om het te kopen want dat ze geen twee dezelfde kleedjes verkopen in dezelfde streek... Dat was voor mij al een afknapper als ze zo beginnen!Prima Donna in Deerlijk zijn ze ook heeeeel vriendelijk! Maar daar hebben ze veel minder keuze als bij Pierre-Yves.Veel succes!!'t Is superleuk die bruidskleedjes!!Lieselot
Weet niet van waar je bent.Weet van goede vriendinnen dat er in Aalst een hele mooie winkel is.Zelf ga ik in Roeselare kijken, in La Sposa, ook bekend.Ga daar ook de herenkostuums huren.
hey SylvieIk ben zelf eens binnengelopen bij Jagré in antwerpen. Het leuke daar vond ik dat ze jurken hadden in heel wat verschillende stijlen. Een ander voordeel was ook dat je onmiddellijk mocht passen, geen afspraak nodig. Ook de prijs viel zeer goed mee!Dit was de eerste winkel die ik heb gedaan en heb er al een kleed gezien dat me wel bevalt. Ben wel nog van plan om andere winkels te doen om eens te kunnen vergelijken. Maar doordat ik daar al heb kunnen passen weet ik nu beter naar wat ik op zoek moet. Ze waren er ook heel vriendelijk.veel succes ermee!