Terug naar overzicht
Wel, ik heb er mijn trouwjurk gekocht en tot nu toe zeer tevreden. 30/10 moet ik terug voor een 2de pas, dan hebben ze de retouches (korter maken) enzo gedaan. Ik vind ze er wel vriendelijk, al spreekt de ene beter nederlands dan de andere. Ze begrepen alleszins perfect wat ik wilde en welke retouches moesten gebeuren. Turken zijn ook gekend voor hun goede "naaikwaliteiten" dus ik maak me eigenlijk weinig zorgen. Herenkostuums kunnen er ook op maat gemaakt worden. Ga misschien ook eens langs bij Sposa, dat is enkele 100meters verder aan de overkant. Daar hebben ze ook heel mooie jurken in dezelfde prijsklasses, zeker ook een aanrader voor suitekleding beide winkels.
Mijn zus is getrouwd in 2005. Ze had een foto en het merk van haar droomjurk gevraagd in een andere winkel en dan laten namaken bij Aselin. Scheelde bijna de helft in prijs en was juist hetzelfde. Mijn suitejurk kwam ook van daar en kostte de helft van op een andere plaats. Service was echt heel goed, maar hun Nederlands is niet altijd even goed. Ik trouw volgend jaar op 08/08/'08 en ben van plan mijn droomjurk ook daar te laten namaken.
Dank je wel Bianca en Ibe voor jullie reacties. Ik wou zondag gaan kijken voor een jurk maar de nieuwe collectie was er nog niet, dus nog maar ff uitgesteld.Groetjes
Mijn jurk komt ook van daar, vriendelijke mensen, kleedjes zijn ook goed in prijs en kwaliteit. sandra
Hoi wat betalen jullie ongeveer zo een jurk voor bij aselin? xgroetjes