Terug naar overzicht
Op deze site stond al eens eerder een verwijzing naar www.gjpantheralimoservice.be .Lijkt me niet zo duur. Ik heb er wel geen ervaring mee, ik heb er gewoon 's bij geinformeerd.Succes!
Dag Peggy,ik raad je ook aan om eens bij GJ Panthera limoservice te informeren. Ik woon daar niet zo ver af. Ik heb daar al eens ene zien buiten staan. Die mensen hebben heel veel werk met hun limo's. En zijn zeker betrouwbaar. Ze rijden trouwens ook voor het vtm programma "Hou van ons". Groetjes,Sarah
hey voor onze trouw hadden wij dat ook gewild ik had op google gewoon limo's ingevuld en er stonden hummers ook op wij hebben het dan toch niet gedaan omdat we per uur moesten betalen en begon ven vertrek bij hen tot ze terug waren en dat was 2 uur in totaal maar op zich viel het nog mee.ze waren van antwerpen mss ben je er iets mee.grtjs donna
Hallo Peggy,Wij hebben voor ons huwelijk een Hummer limo en een Chrystler limo gehuurd bij Westlimousine in Passendale (www.westlimousine.be ). Ze zijn zeer vriendelijk en je mag de limo's altijd gaan bekijken (wel afspraak maken). De uren beginnen pas te lopen wanneer ze het eerste adres bereikt hebben. Ze rekenen wel een meerprijs als het verder dan 50 km is denk ik. Ik weet niet van welke regio jij bent maar je kan altijd hun website eens bekijken.groetjes, Vanessa28/06/2008
Wij hebben ook gjpanthera geboekt, en tot nu toe geen klachten. Handig bij hen vonden we dat het aantal kilometers niet beperkt is zoals bij de meeste anderen...Groetjes,Tania
Hallo,wij hebben ook gekozen voor een hummer limo. Wij huren die bij Limo-Yves uit Dendermonde. Die is echt wel de goedkoopste uit de buurt. Voor 6 uren (te tellen vanaf 1e adres) betalen we €650.Op andere websites vinden we prijzen vanaf €800.Groetjes, Melissa29-03-2008