Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pierre-Yves

17-10-2007 9:33:58
Weet er iemand wanneer de huisdéfiles zijn bij Pierre-Yves in Aalst aub?
K heb gelezen dat dit in oktober en november is.

Sylvie

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 643

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik17-10-2007 16:23:32

Je vindt de juiste info op http://www.pierre-yves.be/

Groetjes,
Chantal

Freya
24-5-2008
 Meld misbruik17-10-2007 17:04:19

Dag Sylvie, je moet even bellen. Ik heb een paar weken geleden gebeld en ze geven pas nieuwe data vrij als de eerst volgende volgeboekt zijn. Ik heb gebeld in de week van 24/9 en de laatste datum was toen 10/10/07, de verkoper zei mij toen dat de data niet op de website komen om te vermijden dat sommige data niet vol geraken.

Annelies
6-9-2008
 Meld misbruik17-10-2007 19:37:29

Hoi,

Ik heb vandaag nog gebeld naar Piere Yves en het volgende défilé is blijkbaar op 31 oktober. Wat een idee om dat midden in de week te doen!

Annelies

Linda
17-5-2008
 Meld misbruik18-10-2007 17:59:07

Dames,

ik ben naar één van de vorige huisdéfilés bij Pierre-Yves geweest en ik kan het jullie niet aanraden. In deze winkel zijn ze absoluut niet vriendelijk! Ik had hen op voorhand verwittigd dat ik een maatje meer heb, een 46, dus niet eens zo spectaculair, maar daar aangekomen bleek dat ineens wel een probleem. Alle jurken daar zijn maat 38, ik mocht alleen maar in een berghok passen, en voor de rest moest het model mij de jurk maar tonen. Verder vermelden ze ook een paar keer dat ik niet moest denken dat ik elders een jurk ging vinden in een collectie want dat ik daarvoor te zwaar was (écht gezegd). Gelukkig had ik in een andere winkel al meer dan 20 collectiejurken gepast en wist ik dat dit een leugen was! Nu denk je waarschijnlijk: ok ik heb een gewone maat, dan lukt het wel. Nee, ook voor de rest zijn ze supersnobs daar! Ze zeiden al dat een bepaalde jurk te duur ging zijn voor ons nog voor ze naar ons budget gevraagd hadden! En ook eens je er een jurk gekocht hebt hoor ik niets dan slechte dingen over hun retouches. Dus zeker niet aan te raden, blijf hier maar ver weg!

Groetjes,
Linda

17/05/2008

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik23-10-2007 15:07:01

Ik wil even reageren op het bericht van Linda. Ik heb mijn jurk bij Pierre-Yves gekocht en ben er héél tevreden over. Ze hebben mij nooit slecht behandeld, waren altijd vriendelijk en de retouches kosten 60€ alles in.
Ik had een jurk uit de eigen collectie van Pierre-Yves, ben 2x langs gegaan vooraleer ik beslist heb en ik mocht telkens gewoon passen wat ik wou. Ik heb daarna 2 pasbeurten gehad en ook hier geen slecht woord over de winkel of de verkoopsters.
Ik heb ook mijn schoenen en juwelen daar gekocht. Lingerie stelden ze me voor, maar wou ik liever elders kopen en dit was geen probleem. Ze drongen niet aan!
Enige nadeel misschien: je kan er enkel cash betalen, geen bancontact of visa.

Laat jullie dus niet afschrikken door een negatief verhaal of verhalen "van horen zeggen"...

groetjes,
Chantal
getrouwd op 01.09.07

Kizzy
21-6-2008
 Meld misbruik23-10-2007 18:51:28

Hallo Chantal,

ben je bij Pierre-Yves in Brussel of Aalst geweest?

Groetjes
Kizzy

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik24-10-2007 11:05:15

Hey Kizzy,

Ik ben in Aalst geweest.

groetjes,
Chantal

Linda
17-5-2008
 Meld misbruik27-10-2007 18:26:02

Ik wil toch nog even reageren op Chantal:
Het kan wel zijn dat jij goed geholpen bent bij Pierre Yves, maar mijn verhaal is zeker niet overdreven en al helemaal niet van horen zeggen, maar gewoon 100% eerlijk. Erger nog, ik heb zelfs nog zaken afgezwakt omdat ik beschaamd ben om hier te moeten zeggen wat ik daar allemaal meegemaakt heb. Zoals ze zeggen; je moet 100 goeie klanten hebben om de kritiek van 1 slechte terug goed te maken. En dat is zo. Weet alleen dat mijn verhaal dus echt is en verre van overdreven, en dat ik toekomstige bruidjes alleen maar wil waarschuwen, want voor mij was het allesbehalve een prettige dag, daar bij Pierre Yves.

Linda

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info