Terug naar overzicht
HALLO TANIAIK HEB GEHOORD DAT HET MENU KAARTJE .PER TALEL IS PS IK TROUW OP 17 MEI GRTS DORINE
Hallo,bij ons stonden er 2à3 menukaartjes per tafel. Uiteindelijk staat die tafel al behoorlijk vol hoor.groetjesCarolineps: je kan het ook altijd eens vragen in je zaal
Hey,Daar doe je toch gewoon mee wat je zelf wil.Wij hadden er één per koppel omdat dat ook terzelfdertijd hun bedanking was (in kadertje op schildersezel).Eén per tafel vind ik persoonlijk wat weinig.Groetjes, Sissi(144 dagen getrouwd)
Hallo TanjaWij zijn in juli getrouwd en hadden ronde tafels van 8 a 9 personen. Per tafel hadden we twee menu's voorzien. Neem van mij aan dat dat eigenlijk meer dan genoeg is want de tafels zijn hoogstwaarschijnlijk al rijkelijk gedecoreerd door de feestzaal en in het midden staat dan ook nog eens je tafelthema zoals nummer of foto ofzo...groetjes
Hallo naamgenoot :),Wij voorzien een menu per koppel (of indien er iemand alleen is, voor die persoon), omdat we werken met schildersezeltjes met een kadertje waar de menu in staat. De gasten mogen die dan mee naar huis nemen, en als bedanking volgt er dan een foto die in het kadertje past. We beseffen dat dat wel plaats zal innemen, maar buiten een bloemstukje (met misschien een paar kaarsjes rond als de zaal dat toelaat) voorzien we ook niets anders van tafelversiering (met alle borden en glazen zal dat meer dan genoeg zijn). Succes ermee,Tania
PS: wij trouwen op 3 mei in aalst :)
In onze feestzaal hadden ze aangeraden om te kijken naar de grootte van de menukaart: indien grote kaarten, raadden ze aan om er een tweetal te nemen per tafel, indien kleiner formaat zeiden ze 1 per koppel. Wij hadden vrij kleine kaartjes dus hebben we idd één per koppel genomen en dat vond ik echt goed. Maar waren ze idd groter geweest, dan was de tafel misschien te vol geweest...GroetjesWendywww.wendy-jonathan.be
hallo,ik ga volgend jaar trouwen. en ik ga zo van dat wit percament papier nemen en daar de menu op drukken. Ga dat oprollen en eentje per persoon op zijn bord leggen. wanneer je daar mooie stik rond doet, evt een pluimpje op bloemetje is dat vrij mooi en het kost niet zo heel veel!!groetjes evelien