Terug naar overzicht
Hey,De winkel noemt Azurro, maar 'k weet wel niet als het een goede winkel is.Groetjes,Sylvie
Hey,Dat is inderdaad Azzurro. Dat is nog een winkel waar je ook goedkopere trouwjurken kunt vinden. En volgens mijn vriendin is de service er zeker goed, dus waag je kans zou ik zeggen.Ik zal er ook naar toe gaan.GroetjesKelly
Ik heb daar in 2003 (dus wel al even geleden) mijn droomjurk gekocht en ik ben 500% tevreden over de service! Ik ben pas vijf weken voor de trouw daar binnengestapt, ik was eerst niet van plan om een 'echt' trouwkleed te kopen, ook omwille van de prijzen die ik overal hoorde, maar ik zag toen bij hun in de etalage echt een prachtjurk hangen, voor een héél schappelijke prijs. Dus ben ik toch maar binnengestapt en heb dat kleed gepast. Ik was echt op slag verliefd... Ze hebben toen meteen gebeld om te kijken of 't op die korte tijd nog zou kunnen om dat kleed in mijn maat te bestellen, en ja hoor, twee weken voor onze trouw was 't binnen, binnen nog een weekje waren de retouches (gratis) gebeurd en zes dagen voor onze trouw heb ik 't afgehaald. Ik heb bij hun ook een bijpassend hoedje gekocht, 't was gewoon prachtig!!!!Dus, niks dan lof over Azzuro!!!!!