Terug naar overzicht
naar mij mag je je misboekje ook steeds sturen:patricia.goetschalckx@admin.provant.be
Hey Cin,ik heb ons boekje net doorgemaild.Groetjes,Veerle
boekjes mogen ook naar mij doorgemaild worden; sofiedelsupehe@telenet.beMijn boekje is wel bijna af, maar kan mss nog wel wat inspiratie opdoen!Zodra mn boekje volledig af is mail ik het jullie ook door, groetjes, sofie
hallo,ik ga ook stillekes moeten beginnen aan ons boekje dus naar mij mogen jullie ook altijd een voorbeeld doorsturenAlvast bedanktkimrennen@hotmail.com
Jullie mogen het ook altijd eens naar mij sturen want ik zou er ook stillekes aan aan moeten beginnen...Alvast bedankt!GroetjesKerrykerry.cuypers@gmail.com
Misboekjes mogen ook altijd naar mij doorgestuurd worden.Alvast bedankt.Groetjes,Sylviesylvieluickx@hotmail.com
Hallo,Mag ook altijd naar mij worden doorgestuurd, zou me heel eind op weg helpen.steftjederous@hotmail.comBedankt!
HalloIndien mogelijk zou ik ook graag een misboekje doorgestuurd krijgen zodanig dat we enig inzicht hebben van wat en hoe :-) Is wel de dochter die in het huwelijk treed eind 2008 maar we verzamelen gewoon alles samen :-) e mail adres nadine1@pandora.beGroetjes en alvast bedankt
Hoiook wij stappen in het huwelijksbootje op 17/5/2008. Maar ik heb totaal geen idee hoe we aan het misboekje moeten beginnen. Kan je naar ons ook een voorbeeldje doorsturen aub?Dannyvanpestel@gmail.combedanktgrtjsSally&Danny
Hallo, ik weet ook niet goed hoe daaraan te beginnen. kan je me mss een paar voorbeeldjes doorsturen?alvast bedankt,groetjes Liesliesbeth.maurissen@live.be