TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
SOFIE
7-6-2008
|
17-10-2007 23:55:53
hey isabelle,
Je moet hier maar is wat rondneuzen op het trouwforum, ik heb hier door de hulp van alle medebruidjes een fantastish misboekje kunnen opstellen! Maar neemt natuurlijk wel veeeeel tijd in beslag! Er zijn heel wat mensen die voorbeelden hebben doorgestuurd en vraag vooral aan vrienden of kennissen voor voorbeeldjes van misboekjes die ze eventueel nog liggen hebben, dan kan je zo wat vergelijken, want er kan soms echt wel veel verschil van indelingen zijn van de boekjes! Veel succes!!! Het is echt wel heel leuk om dit in elkaar te puzzelen hoor! hopelijk heb ik je wat kunnen helpen groetjes, sofie
|
|
Nele
20-9-2008
|
18-10-2007 9:15:26
Mijn moeder heeft ons een map van bij Pascali cadeau gedaan, kost wel 13 euro ofzo maar daar staat echt wel alles in over het kerkelijk huwelijk met een hele hoop ideeën. Natuurlijk vind je op het internet ook heel wat informatie terug.
Succes ermee,
Nele
|
|
Judith
22-9-2007
|
19-10-2007 14:46:44
Wij zijn op 22 september getrouwd en hebben het misboekje ook helemaal zelf samengesteld. Ik wil het je best mailen om wat ideetjes op te kunnen doen. Stuur me even een email met je mailadres.
jhlhendrix@hotmail.com
Judith
|
|
Evi
8-8-2008
|
20-10-2007 11:38:29
Hallo Isabelle,
Je kunt ook eens aan je pastoor vragen of hij een 'werkboek huwelijksvieringen' heeft. Die van ons heeft dat de eerste keer dat we bij hem kwamen meegegeven en we hebben nu een voorbeeldje klaar waarmee we één van de volgend dagen eens naar hem toe gaan om te zien of het zo in orde isM Maar dat is wel een handig boek waar alle stappen instaan.
Succes ermee. Groetjes Evi
|
|
Tom
|
20-10-2007 12:32:29
Dag Sofie,
Jullie hebben nog alle tijd, dus ik neem aan dat alle ideetjes nog welkom zijn: neem dus gerust ook eens een kijkje op www.wijtrouwen.com/huwelijksorkesten . Wie weet kan dit jullie nog ideeën geven! Groetjes, Tom
|
|
Marie
5-10-2008
|
20-10-2007 19:18:36
Hey Isabelle! Wij trouwen ook volgend jaar in oktober! De elfde en jij? Onze pastoor heeft ons zo'n werkboek meegegeven en daarin staat welke misdelen er zijn, op volgorde en daar telkens soorten teksten bij. De teksten kan ik natuurlijk niet allemaal versturen, maar ik kan je wel zeggen wat de volgorde is van wat er allemaal in de mis moet zitten. Ik heb het bovendien gecontroleerd bij twee misboekjes van vriendinnen en dit blijkt idd het stramien te zijn: Tekst omslag boekje Intredelied Welkom Vergevingsmoment Lied Openingsgebed Eerste lezing Lied Evangelie Huwelijksritus Drie Vragen/… Trouwbelofte Ringen Huwelijkskaars Lied (tijdens ondertekenen huwelijksregister) Voorbeden Offergang en offerandelied Gebed over de gaven Prefatie Lied Groot dankgebed/Eucharistiegebed: onze vader Huwelijkszegen Vredeswens Lam gods ?? Communie en communielied Bezinningsmoment Slotgebed en zegen (of hier: huwelijksregister met lied) Uittredelied Achteraan boekje: dank aan…
PS. De liedjes heb ik er zelf bij gezet adhv de trouwboekjes van vriendinnen.
Hopelijk ben je hier iets mee! Groetjes Marie
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
21-10-2007 18:07:48
Bedank voor al jullie reacties! Ik zal er zeker eens een kijkje gaan nemen! Wij trouwen 4 oktober. Wanneer zou ik er eigenlijk best mee beginnen? Is het nu nog te vroeg?
Isabelle
|
|
Charlotte
1-5-2009
|
23-10-2007 10:54:29
ik denk niet dat je nu al te vroeg bent. Ik trouw maar in mei 2009 en ben nnu al veel aan het regelen: zaal, stadhuis, ideeen voor liedjes, openingsdans, DJ, welke menus en formules, ringen, kledij. Die laatste zou ik nog niet gaan halen, maar al ideeen opdoen is ook al leuk. De rest moet toch vroeg genoeg geregeld worden é...
|
|
annelore
19-9-2009
|
19-12-2007 15:58:41
Als er nog iemand een misboekje kan doormailen, graag:
annelorelehouck@hotmail.com
Dankje!
Annelore
|
|