Terug naar overzicht
Wij hebben een neef van 21 die net zijn lief kwijt is en dus alleen in de suitte met. Ik heb wel de indruk dat zijn ouders er meer problemen van maken dan hij om alleen in de suite te lopen..Maar onze (voorlopige) oplossing:Wij hebben geen ceremoniemeester (te onpersoonlijk, een onbekende) dus wordt dit neefje een aantal taken opgelegd vb. volgorde van de suite, mensen in en uit de auto helpen, snoepjes vor kindjes aan de kerk, paraplu's,...Hij is behoorlijk trots op zijn taak en zal het wel veel te druk hebben i.p.v. meisje 'mee te zeulen'. Zelfs een 15jarige is volgens mij oud genoeg om die taken toe te vertrouwen..Succes!
Hey,ik dacht ook meteen aan de taak van ceremoniemeester. Groetjes!
Hallo,Wij zitten ook met zo een probleem, namelijk de kindjes van men schoonzus (1 van 6jaar en 1 van 9jaar) gaan mee als bruidsmeisjes. Maar dan het jongske van men zus had ik er ook graag bijgehad, maar die is dan twaalf ondertussen. Dus mischien de oud als bruidskindje maar te jong als ceremoniemeester.Wat vinden jullie wat we moeten doen want we komen er ook niet uit. zoals bij julie zou men besluit vast staan als hij 15 of 21 jaar is dan zijn ze meer volwassen. maar 12 jaar is zo moeilijk vind ik. HELP MIJ!!!Groetjes Evi08/08/2008