TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
12-9-2008
|
17-10-2007 18:22:34
hallo, ik kan je één ding zeggen: ieder keer ik daar voor de deur heb gestaan, was het dicht. ik ben dan maar naar roeselare geweest. Couture Robel. Echt de max en heel vriendelijk personeel!
groeten cindy 12.09.08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
tanja
31-5-2008
|
18-10-2007 10:13:54
hallo, ik ben er zaterdag binnen gestapt en het viel wat tegen,ze toonden mij een model of 6 maar er was geen ene bij die me aanstond.Ik wil wel een gekleurde jurk en daarin hadden ze niet veel keuze.een vriendin van mij vond daar dan wel haar droomjurk.grtjs Tanja
|
|
Vanessa
28-6-2008
|
18-10-2007 11:46:26
Hallo Céline, Ik ben vrijdag langs geweest en er was maar 1 kleedje die ik mooi vond. Het was wel het duurste uit de hele collectie (2350 euro)en daarom ben ik zaterdag langs geweest bij Pierre Yves en een ander jurkje gekozen. Er is bij Bo Couture niet zoveel keuze, de verkoopster was wel vriendelijk. Groetjes Vanessa 28/06/2008
|
|
Wendy
|
18-10-2007 12:14:25
Ik zou daar alleszins niet gaan. Een vriendin die anderhalf jaar geleden getrouwd is en haar kleed daar besteld had, haar kleed was pas binnen één dag voor de trouw! Ze hadden haar dan gezegd 'ooh gelukkig zit het als gegoten, geen retouches nodig', terwijl dat de cup toch wel te groot was en het redelijk opviel, vooral tijdens openingsdans. Iemand uit mijn straat is nu getrouwd in augustus, en haar kleed kwam ook van daar. Zij heeft ook slechte ervaring... het bovenstuk was verkeerd, ze hadden het verkeerd besteld of zo, ik weet er het fijne niet meer van maar in elk geval zou ik dus iedereen afraden van daar naartoe te gaan...
Groetjes
Wendy www.wendy-jonathan.be
|
|
Céline
|
18-10-2007 12:40:52
Hallo iedereen, bedankt voor de reacties maar ik heb er ondertussen wel mijn jurk gekocht! Ik ben nu wel echt bang dat er iets verkeerd mee zal zijn. Ik moet pas in mei gaan passen. Wij trouwen 4 juli. Ik mag er echt niet aan denken dat er wat verkeerd loopt! Moet ik mij zorgen maken? Heeft er echt niemand een goeie ervaring met deze winkel??
Groetjes van een bezorgde Céline!
|
|
nele
29-9-2007
|
18-10-2007 13:15:16
Dag Céline, Ik ben eind september getrouwd en mijn kleedje kwam ook van bij Bo Couture in Kortrijk. Ik had mijn kleed + kousenband + handschoenen besteld op 20 januari. Ik ben de eerste keer mogen gaan passen eind augustus. Een tweede keer rond de 10de september. Uiteindelijk mocht ik mijn kleed gaan afhalen de 26ste (trouw 29/09) en wat bleek, nog steeds geen kousenband noch handschoenen. Ik ben persoonlijk ontgoocheld in de winkel. Maar langs de andere kant moet ik wel zeggen dat mijn kleed perfect was en dat ze wel vriendelijk zijn. Ik hoop voor jou dat alles beetje vlotter verloopt. PS: als ik een tipje mag geven, als je eerste pasbeurt uitblijft, goed aandringen. O ja, ik had wel de indruk dat de jurk die ik kocht niet duur genoeg was om een goeie service te krijgen, ik kan me vergissen ook, maar toen ik ter plaatse was voor een pasbeurt, was er een meisje voor mij dat een mega duur kleed gekocht had en ze werd behandeld als een echt prinsesje. Tzou niet mogen maar ja ... Groetjes Nele en proficiat met je aankoop ;)
|
|
Aurélie
3-5-2008
|
18-10-2007 20:12:49
Hey Céline,
Ik heb ook een kleedje van bij Bo Couture. Nu ik dit lees schrik ik ook wel even. Bij mij waren ze nochtans heel erg vriendelijk toen ik ging passen. Hopen dat alles in orde komt! Voor welk kleedje ben jij gegaan?
Aurélie 03/05/08
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|