Terug naar overzicht
hoi misschien eens cntact opnemen met de heren van freejess.je kan hun infrmatie op internet vinden. ze hebben een eigen site.ze zijn op onze trouw ook geweest. hebben hel de dag mij gevolgd en een iemand mijn ventje dan teslotte met twee ons samen.en s avonds tijdens onze openingsdans hebben ze een videoclipje gespeeld van onze dag. echt prachtig gedaan. en qua prijs vielen ze super goed mee.groetjes sarah
Beste,kijk eens op deze site bij de videoreportages bij F.D.VIDEOPRODUCTIESik blijf tot 2uur na de openingsdans voor dezelfde prijs.Mvgfilip.
Hey,Wij hebben Mario Van Steelant (macrea@mac.com) uit Waasmunster. Hij blijft bij ons ook ong tot een uur na de openingsdans, maar ik denk dat als je het vraagt, hij ook wel langer blijft. Hij doet het in bijberoep en vraagt 450 euro all in.Succes,Tania
Hey KellyAls je wil stuur ik de gegevens van onze videograaf door, het is een amateur maar de kwaliteit die hij leverde is ongelooflijk, en zeker voor de prijs van 250 €.Dus indien je geïnteresseerd bent kan je me altijd mailen op vandamsarah@hotmail.comGroetjes en succesSarah15*09*0733 dagen getrouwdhttp://foto.telenet.be/debacker-vandam