Terug naar overzicht
Hey!Ook ik ben zelf aan het knustselen geslagen (hoewel dat meestal niet mijn ding is) omdat de drukkers een beetje te duur zijn naar mijn goesting. Ga gewoon eens langs in een knutselwinkel, kijk eens rond en laat je creativiteit gaan, vergelijk kleuren en bespreek het met de winkeljuffrouw (die in knustselwinkels meestal heel erg creatief zijn). Zo heb ik het gedaan en ik moet zeggen, tis echt heel mooi geworden, vrij simpel, maar persoonlijk :) Succes!
ik heb ook al zelf een ontwerp gemaakt voor de uitnodigingen want anders loopt alles vele te duur op...Ik heb papier gehaald bij AVA-papierwaren (omdat dat papier al voorgesneden is in de het formaat dat je wilt, je hoeft het enkel nog te plooien en af te scheuren) wij hebben A6-formaat gekozen maar ze hebben er ook andere en alle kleuren.Op de vorokant hebben we een tekstje gedrukt (met onze pc) onze namen en de datum en aan de binnenkant nemen we de helft van A4 formaat kalkpapier(en laten snijden in een kopiecenter) en gaan daar ook een tekstje op drukken (zelf afdrukken). Daarin kleven is niet gelukt (de lijm komt erdoor want is licht papier) dus hebben we met een llintje gewerkt dat hetzelfde kleur heeft als onze envelop (die je ook in AVA kunt halen).Hopelijk ben je hier iets mee.Groetjes
Hexagoon in Leuven is een echte aanrader als je tips zoekt!Je houdt best wel rekening in je papierkeuze en ontwerp met het feit dat je zelf wil printen (niet alle papier is er geschikt voor, het is natuurlijk wel makkelijk uit te testen ;-)