Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs avondfeest

17-10-2007 23:36:38
Kan iemand me vertellen wat de gemiddelde prijs bedraagt voor een avondfeest per persoon? Daar inbegrepen receptie (drank en hapje), menu (3gangen), dessertbuffet, mokka, drankenforfait.

Heeft iemand ervaringen met godshuis?

sophie
15-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 2543

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik17-10-2007 23:42:02

hey sophie,

de prijs per persoon bij ons is 70 euro, daarbij zit dan wel
- verwelkoming
- 3-gangenmenu
- drinken + dessertenbuffet tot 04.00u
dit was een all-in

hopelijk ben je er iets mee!
veel succes
groetjes, sofie

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik18-10-2007 8:12:49

Hey,

Wij betalen 11,5 pp voor receptie all in, en ong 57 euro voor menu, dessertenbuffet, alle dranken (dus ook avondfeest) en broodjes 's nachts.

Groetjes!

Tania

Sylvie

Meld misbruik18-10-2007 9:36:37

Hey Sophie,

Wij betalen 80 euro all-in, namelijk:
- receptie met forfait en 8 hapjes pp
- voorgerecht in buffetvorm
- jenever of sorbet
- hoofdgerecht
- alle dranken aan tafel met forfait
- dessertbuffet
- koffie
- avondfeest met drankenforfait

Groetjes,

Sylvie

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik18-10-2007 9:53:04

Hallo,
Wij betaalden 65 euro. Daar zat inbegrepen:
aperitief met een drietal hapjes
voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessert, koppie, alle dranken aan tafel, drankforfait tijdens het dansfeest tot 4.30.
Groetjes
caroline

Griet
2-2-2008
 Meld misbruik18-10-2007 10:31:49

Hoi Sophie,

Bij ons kost het 75,- pp inbegrepen zijnde: Receptie met 6 hapjes pp, koud voorgerecht, soep, warm tussengerecht, hoofdgerecht, bruisdtaart, koffie met versnaperingen en drank tot einde feest. Voor dit alles wordt nog een receptie gegeven voor de mensen die niet naar het feest komen aan 15,- per pers. en na middernacht wordt er nog mini tipzakjes frietjes rondgegaan, prijs nog niet afgesproken.

Patricia

Meld misbruik18-10-2007 12:01:07

Bij ons zal het ongeveer 75€ pp zijn, inbegrepen is een kleine receptie, voorgerecht, hoofdgerecht, dessertenbuffet met koffie en drankforfait tot 04u(dacht rond de 12€ hiervoor).
Dit zijn wel de prijzen van dit jaar, wij trouwen volgend jaar dus het kan zijn dat er een paar € bij komt.

Patricia
01/08/2008

evelien

Meld misbruik18-10-2007 12:49:56

hallo,

wij betalen ongeveer 65€ per persoon. wij hebben hiervoor een kleine receptie, 3 gangenmenu, huwelijkstaart en alle drank tot 4u.

groetjes

Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik18-10-2007 13:09:31

Amaai, ik schrik van de prijzen hier! Wij zitten al snel aan 85 à 100 euro per persoon voor receptie (4 hapjes), voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessertbuffet + alle dranken erbij (tijdens eten en nacht). Ook de bediening, zaal, versiering, menukaarten,... en dergelijke zijn hierbij wel inbegrepen. Ik denk dat het veel afhangt van de menu die je kiest en het type drank bij de receptie?

Godshuis is zeer mooie locatie om te trouwen denk ik. Je moet daar wel met eigen traiteur werken... Dus dan heb je kosten van de zaal nog eens bovenop het eten...

Kirsten
26-7-2008
 Meld misbruik18-10-2007 14:36:29

wij betalen 65 euro pp. dit is met receptie, soep, warm en koud buffet, dessertenbuffet, huwelijkstaart, en drank tot 's morgens.
Groetjes
Kirsten

Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik18-10-2007 19:16:07

Wij hebben 90 pp betaald, aperitief, voorgerecht, tussengerecht, sorbet, hoofdschotel, dessertenbuffet en alle dranken inbegrepen.

Astrid
08.09.2007

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik19-10-2007 6:26:27

hallo
ik lig aan 58 euro per persoon. hangt veel af van de plaats + wat je geeft.

de 58 euro houdt in: receptie (drank en hapjes) soep, hoofdgerecht en dessert, drankenforfait. ik vind dat ik het nog zo slecht niet geregeld heb

groeten
cindy
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik19-10-2007 9:18:49

Wij betalen ook 75 EURO, ik vermoed dat dat de gemiddelde prijs is want overal waar we zijn gekijken was dat de prijs. Minder lukte nergens. Moet wel zeggen dat we alleen maar naar de kastelen zijn gaan kijken, maar prijslijsten van gewone zalen op internet leerden mij dat het ong hetzelfde was.

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik19-10-2007 10:01:55

Hallo,

Wij betaen zo een 85 euro pp:
* receptie
* voorgerecht
* soep
* hoofdschotel
* dessertenbuffet
* drank avondfeest

Groetjes,
Kim

Els
27-9-2008
 Meld misbruik19-10-2007 21:56:52

Hallo

bij het Godshuis zal je zowieso duurder uitkomen dan alles wat hier vermeld staat. Ze rekenen zaalhuur, gebruik installatie voor dj, bediening na 4u, extra huur installatie na 4u, enz. Bovendien zijn de prijzen van hun gerechten niet echt transparant. Ze geven enkel een paar voorbeelden van menu's.

steve
3-5-2008
 Meld misbruik20-10-2007 8:19:59

hallo

ik schrik wel van die prijzen hier, wij betalen 45euro pp voor warm en koudbuffet dessertbuffet en bruidstaart inclusief drank gedurende 7 uur en dj betalen we in de zaal 400 euro...
en s middags is voor naaste familie brood met beleg soeps taart en koffie voor 11 pp maar dat is maar voor een kleine groep...

Nghia
25-7-2008
 Meld misbruik20-10-2007 18:05:03

Wij betalen ook 75euro - ALL IN formule:

- receptie van 1 uur
- voorgerecht
- hoofdgerecht
- desserten- en kaasbuffet
- drank tijdens eten en dansfeest

DJ nog niet inbegrepen...
Na een lange zoektocht hebben wij ook moeten vaststellen dat dit ongeveer de gemiddelde prijs is ( zonder echt zot te doen! )

Groetjes
Sacha

nele
4-4-2008
 Meld misbruik21-10-2007 21:18:47

hallo,

wij trouwen volgend jaar in het godshuis.
voor het eten zijn we het volgende overeen gekomen:
één receptie voor alle gasten (1u30 en 6 hapjes): 20 euro
voorgerecht - hoofdgerecht - dessert: 40 euro
alle dranken bij diner en avondfeest tot 4u: 25 euro
in totaal dus 85 euro.
we nemen wel het goedkoopste menu en de huur van de zalen en muziekinstallatie komen er nog bij.
'n dure aangelegenheid dus (zeker als je't zelf moet betalen...), maar we hebben het ervoor over om op deze locatie te trouwen.
groeten,
nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info