Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HET WAS GEWELDIG!

18-10-2007 8:57:00
Ik heb hier regelmatig op het forum rondgezworven en nu zijn we alweer 26 dagen getrouwd....Wat gaat het toch snel.
We zijn op 22 september getrouwd en het was in een woord GEWELDIG!
's ochtends om 6 uur opgestaan, na een nacht met weinig tot geen slaap. Ik moest om 7 uur bij de kapper zijn. Mijn beste vriendin is me komen ophalen en 's ochtends was al te zien dat het wel eens een mooie dag kon worden. De kapper liep een beetje uit waardoor mijn ouders zich met aankleden een beetje hebben moeten haasten, maar dat mocht de pret niet drukken. Toen ik boven stond te wachten op mijn aanstaande, ging mijn hart enorm tekeer. Toen hij eenmaal aanbelde en ik de trap af naar beneden mocht hield ik het niet meer droog. Het was prachtig. De familie stond buiten en samen zijn we toen naar buiten gelopen. We zijn mooie foto's gaan maken in een park met een kasteeltje. Het zonnetje scheen lekker!
Na een kop koffie en een broodje was het tijd om naar het gemeentehuis te vertrekken. De vrouwelijke ambtenaar van de burgerlijke stand deed het erg leuk! We hebben nog dubbel gelegen van het lachen. Om 2 uur was de kerkelijke inzegening. De mis werd voorgedragen door een neef van mijn moeder, dat was heel speciaal. De mis was echt zoals we ons dat voorgesteld hadden, heel persoonlijk.
Het etentje met de daggasten was ook heel gezellig. Daarna receptie en avondfeest. We hebben de hele dag genoten! We hebben een overnachting in een bruidssuite aangeboden gekregen. De gehele dag was prachtig. Iedereen heeft genoten.
Daarna zijn we op huwelijksreis naar Bali vertrokken. Wat een mooi land. We hebben eigenlijk te weinig tijd genomen om uit te rusten, zoveel hebben we gezien. Echt een aanrader.
Nu begint langzaam het gewone leven weer. Het is heel raar, ineens is alles voorbij....
Maar ja, nu is het tijd voor de foto's, video ed. Ook weer leuk om te doen.
We hadden trouwens een super fotograaf. Op www.marenko.nl staan onze foto's. Het is even doorklikken, maar wij zijn Judith en Guido. Dus wie wil meegenieten!

Wie vragen heeft of wie ik kan helpen met het een en ander, stuur gerust een email!
Ik gun iedereen zo'n dag toe als wij gehad hebben.

Judith
22/9/2007

Judith
22-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 919

Patricia

Meld misbruik18-10-2007 11:58:03

Amai, schone madag zijt gij!
Je haar is heel leuk opgestoken zo half. Ik twijfel zelf nog of ik het volledig zou laten opsteken of ook zo half. Omdat mn kledij een bustier met rok is, zal alles boven mijn borst bloot zijn en dan lijkt mn nek mss erg lang.

Er zitten heel leuke foto's tussen moet ik zeggen. Je kunt zien dat jullie plezier hebben beleefd.

Nog veel geluk samen
Patricia
01/08/2008

Natacha B

Meld misbruik18-10-2007 12:53:13

Je zag er prachtig uit! Ikheb het niet echt voor de échte trouwjurken enzo, maar dát zie ik wel erg graag sie :) Welke jurk is dit?

Een stralend koppel op een mooie dag, 't is zo dat 't moet zijn hé! Geniet nog maar lang na :)

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik18-10-2007 12:54:40

judith, wij zijn van zin om volgend jaar ook naar bali op huwelijskreis te gaan, wat was jullie hotel en ben je er tevreden van? hebben jullie altijd in hetzelfde hotel op bali gezeten of meer een rondreis gemaakt?

leentje.svenneke@skynet.be

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-10-2007 13:47:08

he judith... echt mooie foto's!!! Wij trouwen hier voor de wet en dan nogmaals op bali!!
We gaan trouwen in ubud en daarna naar seminyak.
Wat was jouw idee over ubud? We willen graag in de jungle trouwen, zicht op de rivier. Lijkt me wel heel romantisch.
Dan gaan we proberen te regelen om foto's te nemen in een olifantenpark.
Als je wil, mag je altijd goede tips geven!! Zouden HEEL welkom zijn!
Wij verblijven in de royal pita maha voor het huwelijk en daarna gaan we naar samaya in seminyak.
Jammer voor je dat het voorbij is!!

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik18-10-2007 18:14:37

wij hadden onze huwelijksreis via Foxvakanties geboekt. In een woord GEWELDIG!

Alles was fantastisch geregeld. Wij hadden voor de reis BALI DE LUXE gekozen, met 3 verschillende hotels.

We zijn gestart in Benoa, ASTON RESORT. Wij zijn hier een en al lof over. Als Honeymoon heel mooi opgemaakte kamer en allemaal speciale mogelijkheden.

Hier zijn we 5 nachten verbleven, we vonden het jammer om er te vertrekken. Daarna zijn we 3 nachten in UBUD geweest in het KAMANDULA RESORT.

Ook dit was prachtig, midden tussen de rijstvelden. We hadden er geen hotelkamer maar een VILLA. We hadden hier nog wel een nachtje langer willen blijven, maar ja.....

Daarna zijn we naar Kuta gegaan voor 7 nachten. Dit was een beetje een tegenvaller, het hotel was RAMADA BINTANG. Het waren kleine kamers, wel netjes hoor, daar was niets van te zeggen, maar een wereld van verschil met de andere 2 hotels. FOXVAKANTIES heeft nu in het DE LUXE pakket dit hotel eruit gehaald en er een ander hotel voor in de plaats gezet. Ook de plaats Kuta was erg druk, niet echt iets voor Honeymooners. Was meer Lloret de Mar achtig. Ene winkel naast de andere, ene pub/discotheek naast de andere. We zijn er wel naar het monument gelopen voor de bom die er in 2002 gevallen is, dat was wel indrukwekkend.

Verder hebben we heel veel excursies gemaakt. We hebben heel Bali gezien, met name in het midden, rond Ubud en in het noorden is de natuur prachtig.

We hebben ook een olifantensafari gemaakt, een echte aanrader! SUPER!

Er waren meer Belgische koppels die met foxvakanties waren, dus wellicht kun je eens op de site kijken. Ons scheelde het bijna 1000 Euro voor dezelfde reis tov een reisbureau. En nogmaals alles is TOP geregeld.

Mocht je nog meer willen weten, mail gerust.

jhlhendrix@hotmail.com

(Tja de hotmail staat nog op mijn oude naam)

Groetjes
Judith Salden

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik18-10-2007 18:15:51

De jurk die ik aanhad was trouwens van REMBO, model FIVIA. Het was een losse rok met een top.

Judith

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...