Terug naar overzicht
Hey Maaike, Wij zijn daar ook naar gaan kijken en vonden het een zeer leuke locatie. Het is origineel en je kan er vanalles mee doen. Je kan er ook prachtige foto's maken (in het oude fabrieksgebouw). Zij werken ook samen met traiteur Leconte oa wat ons een zéér goede traiteur leek. We hebben het uiteindelijk niet gedaan omdat het kostenplaatje wat te duur was...
Mag ik vragen waar jullie dan wel gegaan zijn? We zouden eerder een barbeque of zo doen om de kosten wat binnen de perken te houden.groetjes
Wij zijn uiteindelijk toch voor een gewone feestzaal gegaan, want in zalen zoals de cultuurfabriek betaal je huurprijs+dan nog eens je catering, terwijl je in gewone feestzalen geen huurprijs moet betalen. Ik heb wel gemerkt dat vele feestzalen ook BBQ's aanbieden en die vallen mee van prijs (25a30EURO). Wij trouwen in het kasteel van Wippelgem. Ik weet dat ze in Kasteel Coninxdonck en in 't Carelshof BBQs doen. Ook in't Biezemhof in Aalter. Groetjes!!
Wij trouwen volgend jaar (augustus 2008) in de Cultuurfabriek. Ervaringen kan ik je dus niet geven. Reden dat we voor de Cultuurfabriek gekozen hebben, is omdat we beiden een beetje de 'platgetreden paden' maar niks vinden. We zijn een 5-tal keer naar huwelijksfeesten geweest en vonden dat beiden oersaai. Bij de meeste trouwpartijen dacht ik: 'Mocht dit mijn trouwfeest zijn, ik zou gaan slapen of weglopen.' We hebben talloze locaties gezien totdat ik op een bepaald punt zoiets had van 'laat maar zitten, dan trouw ik liever niet'. Ik wil wel trouwen, maar voor ons beiden is het echt geen 'must'. Onze laatste attempt was echt wel de Cultuurfabriek. We hadden afgesproken dat als dat onze zaal niet zou worden, dat we het hele trouwidee zouden laten varen. Ik moet zeggen: de Cultuurfabriek biedt de mogelijkheid om tot mijn ideale locatie uit te bouwen.Wat betreft budget kan ik vorige schrijfster gelijk geven: als je alles optelt: huurprijs locatie, huurprijs meubilair, catering, huurprijs klank- en lichtinstallatie, huurprijs van onze 2 DJ's, kledij is het vrij prijzig. We hebben het geluk een groot budget ter beschikking te hebben, dus na maanden rondkijken kon ik daar echt niet meer over vallen.
Beste Kathy,zou ik je mogen vragen wat je uiteindelijk per persoon ongeveer zal betalen (alles samen geteld)?En wat is de kostprijs van de locatie, het meubilair, de aankleding en de klank- en lichtinstallatie?Ik heb deze vragen ook al aan de cultuurfabriek zelf gesteld, maar wacht nog op het antwoord...Erlinde