Terug naar overzicht
Hey Liesbet,mijn broer is 2 jaar geleden getrouwd en heeft zijn feest gegeven in de residentie. Ik heb niks dan lof over die zaal. Het feest was tip top in orde, het eten was heel lekker. Alles werd heel vlot opgediend. Ik vind het ook een heel mooie zaal. Echt een aanrader.Een klein minpuntje is misschien, dat we toen te vroeg waren en we nog niet in de zaal konden. We hebben dan wat gedronken in het salon, wat ook best wel gezellig was.Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen. Wij hebben ook heel hard getwijfeld tussen enkele zalen.groetjes Ann30/08/08
Hey Liesbet,Mijn zus is acht jaar geleden in de Residentie en het was echt af! Lekker eten en buffetvorm, mooie zaal... Een jaar geleden hebben vrienden van ons daar nog een trouwfeest gehad en dat was toen tegengevallen. Het eten werd geserveerd aan tafel en dat duurde allemaal wat lang blijkbaar. Wij zijn zelf gaan kijken om daar ons trouwfeest te laten doorgaan maar hebben uiteindelijk voor een andere zaal gekozen. We vonden de Residentie een beetje 'stijf' en voelden ons daar niet echt goed bij, maar da's smaak natuurlijk!Hopelijk ben je er iets mee!Groetjes, Elke
Het voordeel van de residentie is dat je er als koppel een suite aangeboden krijgt en dus ter plaatse kan overnachten en de dag nadien kan je nog gebruik van de faciliteiten.Toch hebben wij voor de Kapelhoeve in turnhout gekozen.Innez ( 14.08.08 )
Ik ben al naar een trouwfeest geweest in het Lindenhof in Baal en op het feest zelf was niks aan te merken. Het eten was erg lekker, de bediening was vlot en vriendelijk enz. Het enige minpuntje daar vind ik dat het een L-vormige zaal is en dat je dus nooit iedereen kan zien zitten, niet alle gasten kunnen het trouwkoppel zien! Daarom hebben wij ook een andere zaal in de buurt genomen. Veel succes!Joke
hallo,Ook wij zijn bij de residentie gaan kijken, en ik vond de omgeving wel mooi, maar ik vond de zaal niet echt mijn stijl, das mensengoesting natuurlijk, maar ik vond het allemaal wat ouderwets. wij hebben dan gekozen voor den eyck in Kasterlee..Succes met je zoektocht