Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AFSCHEID

19-10-2007 7:25:29
hoi,
ik kwam hier op deze site voor de eerste keer als onze teller ongeveer 130dagen aangaf,nu staat erop onze teller dat we al 28 dagen getrouwd zijn
we hebben meegeleefd met iedereen hier aanwezig en ook heel goede tips gekregen,hulp en steun
wij willen iedereen bedanken die ooit op onze berichten geantwoord heeft,ook voor allen nog een fijne trouwdag gewenst en nog veel succes in het verdere leven,maak er een even speciale dag van als dat wij gehad hebben,geniet ervan
dikke kus en knuffel aan iedereen en nog veel succes
duizend maal dank voor alles
vanessa en stefaan
21.09.2007

vanessa
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 827

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik19-10-2007 10:07:43

Proficiat met jullie huwelijk
Ik wens jullie een schitterende toekomst samen!

Lieselot

Sylvie

Meld misbruik19-10-2007 11:38:22

Hey Vanessa,

Een hele dikke proficiat gewenst en
heel veel geluk samen!

Vele groetjes,

Sylvie

Marie
5-10-2008
 Meld misbruik20-10-2007 19:06:30

Proficiat Vanessa! Veel geluk samen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...