TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LEEN
6-9-2008
|
19-10-2007 8:32:25
lilian claes heeft dat volgens mij en maya in hemiksem ook
|
|
Liesbeth
31-5-2008
|
19-10-2007 8:53:56
Hay,
Je kan misschien eens een kijkje gaan nemen in het bruidsparadijs in Kapellen, daar hebben ze echt superveel keuze! Ook bij Jagré in Antwerpen hebben ze echt massa's keuze. 1 Tip: Je hoeft niet naar de maten te kijken, want de meeste bruidswinkels hebben een naaister die alles op maat maakt, te klein is dus geen probleem, dan zetten ze er gewoon een stukje bij!!veel plezier, het passen van de jurk is het leukste van de hele voorbereiding!!!
|
|
Sylvie
|
19-10-2007 9:03:22
Hey Ines,
Bij Maxim's Couture in Mechelen en Aarschot hebben ze ook grote maten en de collectie van Linea Raffaelli loopt zelfs tot maat 56.
Groetjes,
Sylvie
|
|
Vi
7-6-2008
|
19-10-2007 10:35:52
Hallo Ines,
De meeste winkels hebben idd naaisters die het kleed achteraf voor je aanpassen. Maar je wilt natuurlijk eerst wel zien of het kleed wel bij je past hé. Bij Farah Love in Zwijndrecht hebben (pas)jurken tot maat 58 ! Dan zie je zelf met welk model je het best past. Bovendien zijn ze ook heel scherp met hun prijzen. Veel succes ! x
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
19-10-2007 12:53:43
Hoi Ines,
Als ik je een tip mag geven: vraag op het moment dat je een pasafspraak maakt ook of ze pasmodellen in je maat hebben.
Sommige winkels slaan de modellen in slechts in 1 maat (40) in en moeten "passen" door het kleedje voor je te houden is enkel maar frustrerend!
Er zijn inderdaad winkels waar ze ook grotere maten hebben dus je zal zeker iets kunnen passen. De winkel waar ik gepast heb, heeft ook grotere maten, maar ze ligt wel in de héél wijde omgeving van Lier, nl. Robel in Roeselare.
|
|
Iris
7-7-2007
|
19-10-2007 14:04:12
Dag Ines
Ik ben er ook laat aan begonnen hoor. Mijn trouw was op 07/07/07 en ik ben in Februari op zoek gegaan naar een kleed. Ik had er dan een gevonden, en dan konden ze het niet op tijd leveren, dus opniew op zoek naar een kleed. Ik heb ook geen maatje 40. Maar bij Le Chapeau ben ik enorm goed verder geholpen, en heb ik de jurk van mijn dromen gevonden 6 weken voor mijn huwelijk! Dus alles kan! Ook laat zoeken en ook grotere maten! Veel succes
Liefs Iris
|
|
Kelly
14-7-2007
|
19-10-2007 22:36:07
Hey,
In Mechelen zit een ontwerpster. Ik denk dat zij ook kleding maakt voor mensen met een grotere maat. Lieve Claeys is de ontwerpster en haar winkel heet Mooi. Is gelegen in de Bruul te Mechelen. Ik heb mijn kleren gewoon bij Linx in Hasselt gekocht. Ik heb ook een grotere maat. Kwam 20% bij de prijs bij voor de extra stof.
Groetjes
|
|
Karine
20-7-2007
|
20-10-2007 15:26:11
Geachte,
Ik weet wat je wil zeggen. Ik heb ook niet maatje 36 maar 46. Mijn trouwkleed is dan ook maat 46 maar een vrij grote 46. Ik heb deze gekocht bij Jagré te Antwerpen. Ik moet zeggen dat het een prachtige jurk is.Iedereen vond hem schitterend. Nu stel ik hem te koop wegens plaatsgebrek, spijtig maar ja.
Ikke
|
|
Sylvie
|
21-10-2007 8:56:09
@Karine:
Heb je soms wat foto's van de jurk?
Je mag mij die altijd eens doorsturen en de vraagprijs aub.
Groetjes,
Sylvie
sylvieluickx@hotmail.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|