Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskledij in grote maten

19-10-2007 7:36:54
Hallo, ik weer,

Ik ben een toekomstige bruid en in tegenstelling tot mijn zus die haar trouw al aan het plannen is sinds ze 5 is of zo, begin ik pas nu het universum van de trouwkleren binnen te stappen.

Jammer genoeg heb ik geen maatje 36 (en dat zal ook tegen volgend jaar niet veranderen!) en ik heb dus een beetje schrik dat wat ik ook als 'kleed' zal aantrekken, ik er altijd als een meringuetaart zal uitzien.

Mijn vraag dus: waar vind ik mooie bruidskleding voor een maatje 48-50 in de (zeer wijde omgeving) van Lier?

Groetjes en alvast bedankt!
Ines

Ines
3-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 875

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik19-10-2007 8:32:25

lilian claes heeft dat volgens mij en maya in hemiksem ook

Liesbeth
31-5-2008
 Meld misbruik19-10-2007 8:53:56

Hay,

Je kan misschien eens een kijkje gaan nemen in het bruidsparadijs in Kapellen, daar hebben ze echt superveel keuze!
Ook bij Jagré in Antwerpen hebben ze echt massa's keuze. 1 Tip: Je hoeft niet naar de maten te kijken, want de meeste bruidswinkels hebben een naaister die alles op maat maakt, te klein is dus geen probleem, dan zetten ze er gewoon een stukje bij!!veel plezier, het passen van de jurk is het leukste van de hele voorbereiding!!!

Sylvie

Meld misbruik19-10-2007 9:03:22

Hey Ines,

Bij Maxim's Couture in Mechelen en Aarschot hebben ze ook grote maten en de collectie van Linea Raffaelli loopt zelfs tot maat 56.

Groetjes,

Sylvie

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik19-10-2007 10:35:52

Hallo Ines,

De meeste winkels hebben idd naaisters die het kleed achteraf voor je aanpassen. Maar je wilt natuurlijk eerst wel zien of het kleed wel bij je past hé. Bij Farah Love in Zwijndrecht hebben (pas)jurken tot maat 58 ! Dan zie je zelf met welk model je het best past. Bovendien zijn ze ook heel scherp met hun prijzen.
Veel succes !
x

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik19-10-2007 12:53:43

Hoi Ines,

Als ik je een tip mag geven: vraag op het moment dat je een pasafspraak maakt ook of ze pasmodellen in je maat hebben.

Sommige winkels slaan de modellen in slechts in 1 maat (40) in en moeten "passen" door het kleedje voor je te houden is enkel maar frustrerend!

Er zijn inderdaad winkels waar ze ook grotere maten hebben dus je zal zeker iets kunnen passen. De winkel waar ik gepast heb, heeft ook grotere maten, maar ze ligt wel in de héél wijde omgeving van Lier, nl. Robel in Roeselare.

Iris
7-7-2007
 Meld misbruik19-10-2007 14:04:12

Dag Ines

Ik ben er ook laat aan begonnen hoor. Mijn trouw was op 07/07/07 en ik ben in Februari op zoek gegaan naar een kleed. Ik had er dan een gevonden, en dan konden ze het niet op tijd leveren, dus opniew op zoek naar een kleed.
Ik heb ook geen maatje 40. Maar bij Le Chapeau ben ik enorm goed verder geholpen, en heb ik de jurk van mijn dromen gevonden 6 weken voor mijn huwelijk! Dus alles kan! Ook laat zoeken en ook grotere maten!
Veel succes

Liefs Iris

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik19-10-2007 22:36:07

Hey,

In Mechelen zit een ontwerpster. Ik denk dat zij ook kleding maakt voor mensen met een grotere maat. Lieve Claeys is de ontwerpster en haar winkel heet Mooi. Is gelegen in de Bruul te Mechelen.
Ik heb mijn kleren gewoon bij Linx in Hasselt gekocht. Ik heb ook een grotere maat. Kwam 20% bij de prijs bij voor de extra stof.

Groetjes

Karine
20-7-2007
 Meld misbruik20-10-2007 15:26:11

Geachte,

Ik weet wat je wil zeggen. Ik heb ook niet maatje 36 maar 46. Mijn trouwkleed is dan ook maat 46 maar een vrij grote 46. Ik heb deze gekocht bij Jagré te Antwerpen. Ik moet zeggen dat het een prachtige jurk is.Iedereen vond hem schitterend.
Nu stel ik hem te koop wegens plaatsgebrek, spijtig maar ja.

Ikke

Sylvie

Meld misbruik21-10-2007 8:56:09

@Karine:

Heb je soms wat foto's van de jurk?

Je mag mij die altijd eens doorsturen en
de vraagprijs aub.

Groetjes,

Sylvie

sylvieluickx@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info