Terug naar overzicht
'k Heb alleen nog maar positieve dingen gehoord over Supreme en 'k hoop dat het een goede dj is, want wij hebben hen voor ons huwelijksfeest. :-) Heb hen zelf nog niet gehoord, maar via via heb ik vernomen dat er de sfeer altijd wel in zit. De eigenaars van onze feestzaal heeft eind dit jaar ook een feestje en zij kozen ook voor supreme. Zij zien veel dj's passeren in hun zaal, maar toch supreme gekozen, dus vertrouwen we er op dat hij goed is. Veel succes met de voorbereidingen!Evy01-08-2008
Ja dit zij manne die hun vak kennen hoor heb al twee trouwfeesten meegemaakt waar zij van dienst waren en alle twee vollenbak ambiance dus zou er nie over twijfelen en deze manne boekenMvg kris
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda
Hoi Isabelle, Ik zou jouw zeker discobar Focus aanraden.Ambiance verzekerd !!! Zij komen op ons trouwfeest ook draaien en heb al op vele feestjes horen draaien. Leveren echt goed werk ! Als je wil mag je altijd mailen voor hun gegevens...gittevandyck@hotmail.comGroetjes Gitte En veel geluk met jullie vedere voorbereidingen van jullie huwelijk.
Ahja vergeten te vermelden -> wij zijn van Geel :-)