Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

20-10-2007 9:22:14
hay iedereen,
Wij zitten een beetje in de knoop met de dagindeling.
Wij trouwen om 10.30 voor de wet en vlak daarna zouden we naar de kerk gaan, hoe lang duurt een mis, en hoeveel tijd reken je om te vertrekken van de kerk naar de feestzaal, want ik neem aan dat je aan de kerk toch altijd eventjes blijft palekken? Heeft iemand een idee als dagindeling???

Liesbeth
31-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 547

sarah
27-1-2016
 Meld misbruik20-10-2007 11:28:40

Hoi Liesbeth;

Je moet toch wel wat tijd uitrekenen voor je mis die duurt zo zeker al een dik uur dan blijf je ongeveer toch nog een half uur à 3 kwartiertjes aan de kerk napraten(hangt ervan af hoeveel volk er komt opdagen)maar je moet ook bedenken de meeste mensen zie je 'savonds op het avondfeest, dus maak een praatje met de mensen die er niet bijzijn op het avondfeest. Je kan nooit met iedereen praten.

-Rond 11.00 u aan de kerk (je moet er naartoe gaan)
- Je moet afwegen of je feestzaal ver is (mappy.be)daar kan je het adres van de kerk en feestzaal invullen dan heb je ongeveer de tijd om ernaartoe te rijden.
-pas het praten aan de kerk erin bv. 45min.

Hopelijk ben je hier iets mee
groetjes Sarah

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik23-10-2007 14:58:03

Hallo,

Wij hadden ook kerk onmiddellijk na het stadhuis en dat is ons heel goed meegevallen. Onze dagindeling was: 10u stadhuis, 10u30 kerk (stadhuis duurt echt niet lang!!), uiteindelijk zijn we ongeveer om 12u - 12u30 voortgegaan aan de kerk en dan hadden we de hele namiddag rustig de tijd voor de fotoreportage (we hadden ook een picknick met ons 2 en de fotograaf). Om 16u30 moesten we dan in de feestzaal zijn want de receptie begon om 17u.

Groetjes,
Chantal
getrouwd op 01.09.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...