Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BBQ-buffet

20-10-2007 15:39:05
Wij trouwen in juli 2008 en willen een BBQ-buffet doen... wie heeft hier al ervaring mee? Gebruiken jullie eerst voorop nog een voorgerecht?

Bianca
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 933

els
14-7-2007
 Meld misbruik20-10-2007 15:44:39

hallo,

Wij hadden ook een BBq gegeven.
Ze vonden het allemaal heel fijn.
Ervoor hebben wij niks gegeven en erna een dessertenbuffet.
Moest je er nog eentje zoeken in Limburg:
www.traiteurluchaenen.be
Helemaal niet duur en suuuuuuuperlekker!!!!!!!!!!

Groetjes, Els
14/07/2007

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik20-10-2007 18:17:32

Wij zijn eens naar een BBQ trouwfeest geweest en daar hadden ze als voorgerecht 2 gerechtjes in papillot op de BBQ gemaakt. Ze kwamen dat opdienen en iedereen mocht kiezen welk van de 2 je wilde hebben. Ik denk dat het beide visgerechtjes waren. Het hoofdgerecht was dan de BBQ in buffet vorm.

Ik vind dat een voorgerecht het toch een beetje chiquer en feestelijker maakt dan een gewone BBQ.

Groetjes!

bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik20-10-2007 18:57:35

Hallo,
net naar een zaal gaan kijken waar ze bbq binnen of buiten doen. Echt een aanrader!
Maar vanwaar zijn jullie?
Deze zaal ligt in Torhout, in het Brugse.
Vlakbij de autostrade.

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-10-2007 21:35:43

hey

wij zijn in juli getrouwd en hebben een bbq buffet gedaan in de snip in moorsel.
wij hadden een vrij uitgebreide receptie, dan bbq buffet (4 of 5 soorten vlees en verschillende soorten groentjes en sausjes en aardappels in de schil, maar je kan ook nog uitbreiden met vis ed...) en daarna dessertbuffet.
wij wilden het simpel houden en iedereen was heel tevreden en had meer dan genoeg gegeten.

ik vond dat we zo ook al lang genoeg aan tafel zaten...

groetjes
sas

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik21-10-2007 9:12:09

ben nog nooit naar een bbq trouwfeest geweest, maar ik zou het zeker lekker vinden. Met bbq doe je eigenlijk nooit niks verkeerd. Ik ken maar heel weinig mensen die het echt niet graag eten.

lien
23-2-2007
 Meld misbruik21-10-2007 21:13:02

Wij hadden ons feest op zaterdag 25 augustus, en hebben ook een bbq-buffet gedaan. Op de receptie waren er toch rijkelijk wat hapjes voorzien, en er na was het gewoon meteen ons bbq-buffet. Ik vond het ook eerst raar om geen voorgerecht te doen, maar aangezien de mensen kunnen kiezen wat ze nemen, gaan ze automatisch zelf al een beetje een 'voorgerecht' 'hoofdgerecht' samenstellen. Sommige beginnen voorbeeld met vis, dan der na nemen ze vlees... Noem maar op. Er waren dan verschillende bijgerechten zoals: pastasalde, aardappelsalade, couscoussalade, groentjes... Er na hadden we dan nog een dessertbuffet. IEdereen was vol lof over het concept. Nog niet veel mensen hadden het al gedaan, en ze vonden de losse sfeer echt tof!

Het is dus een echte aanrader!

Groetjes,
lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Kristel

Meld misbruik22-10-2007 10:40:53

Hoi Bianca,

Wij hadden ook een BBQ buffet maar wel eerst een voorgerecht bediend aan tafel en dessert was ook bediend aan tafel.
We wouden niet dat de mensen de hele avond neerzaten en een iets lossere sfeer maar langs de ander kant mocht het ook wel een beetje "luxe" zijn vandaar dat we gekozen hebben voor de combinatie. Was heel tof en hebben veel positieve reacties gekregen.
Voor de BBQ hadden we 4 soorten vlees en 4 soorten vis + warme en koude groenten. Alles werd voor de gasten bakken en rook super lekker! :-)

Groetjes
Kristel

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik22-10-2007 13:35:06

Ook wij hebben een bbq voorzien op ons trouwfeest. Wij trouwen op 08/08/'08. Hoop dat het mooi weer is, want bbq is voorzien voor buiten.

Nele
12-7-2008
 Meld misbruik23-10-2007 10:26:26

Hallo allemaal!
Kunnen jullie ook eens laten weten waar jullie zo'n bbq organiseren? Wij zouden namelijk ook dergelijk feest willen doen...

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik25-10-2007 12:09:28

Hoi Bianca

Wij hebben ook een barbecue gegeven.
Wij hadden geen soep of voorgerecht, want we wilden het simpel houden.
We hadden wel een nagerecht. Geen dessertenbuffet, gewoon een ijstaart.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...