Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op trouwdag 8 jaar samen/teksten/ideeen

21-10-2007 13:12:53
hallo medebruiden
wij trouwen in juli 2008 nu zijn we op onze trouwdag 8 jaar bij elkaar.wij willen graag met dit gegeven iets op de trouwkaart zetten en in ons misboekje verwerken.
kunnen jullie ons hierbij helpen.alles is welkom.
hart stikke bedankt
wendy

wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 453

didin

Meld misbruik23-10-2007 8:59:27

Hoi
Wij waren met ons huwelijk 10 jaar samen en hebben dat als rode draad gebruikt.
Wij hadden bv hierover een klein gedichtje op onze uitnodiging. Wij hadden ook voor 10 grote, ronde tafels gezorgd en als 'tafelnaam' een foto van ons van elk jaar. Het jaartal stond er ook bij. Even rustig nadenken en je vindt vast een paar symbolische dingen! Succes!

didin

Meld misbruik23-10-2007 8:59:35

Hoi
Wij waren met ons huwelijk 10 jaar samen en hebben dat als rode draad gebruikt.
Wij hadden bv hierover een klein gedichtje op onze uitnodiging. Wij hadden ook voor 10 grote, ronde tafels gezorgd en als 'tafelnaam' een foto van ons van elk jaar. Het jaartal stond er ook bij. Even rustig nadenken en je vindt vast een paar symbolische dingen! Succes!

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik23-10-2007 14:14:38

Wij waren op onze huwelijksdag 12 jaar samen en hebben het volgende op onze kaart laten drukken:

22 september 1995 is het allemaal begonnnen
Toen hebben wij elkaars liefde gewonnen
12 jaar samen, een mijlpaal in ons leven
Nu gaan wij elkaar het Ja-woord geven.

Wellicht kunnen jullie hier iets mee.

Succes!
Judith

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...