Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben ons feest gedaan in zaal Bethanie in Genk.Ik vond m heel mooi en je kan er ook gezellig buiten.Door de week is het een school (internaat) voor probleemkinderenwww.bethanie.be Klik dan links 'voor bezoekers'Dan links 'verhuring'Dan vanboven 'feestzaal'Dan zie je al de informatie over de zaal en vanonder kan je in het fotoboek kijken hoe de zaal er vanbinnen uitziet.De drapperiën en zo blijven altijd hangenEcht een aanrader!!! Moest je ook nog een heel betaalbare traiteur zoeken :www.traiteurluchaenen.be De BBQ en de desserten zijn zeker aan te raden!!!!!!GRoetjes, Els14/07/2007
oei, nu zie ik dat je daar op die foto's niet ziet hoe het er echt uitziet.Kijk anders eens op mijne dj zijn site www.djtony.be en dan klik je vanboven op 'foto's'Daar staan wij ook op bij 'bruiloft Freddy en Els (feestzaal Bethanie)'En ondertussen ook nog wat reclame van mijne dj gemaakt se ;-)
zaal 'de kastert' in kolderbos (genk) !!heel mooie zaal als hij aangekleed is met tafels! hele fijne dansvloer en fijne indeling ook!
Zaal de klimroos in Heusden-Zolder. Daar houden wij volgend jaar ons feest met een barbeque. Mijn vriendin had daar 2 jaar geleden haar feest en zij had allerlei eetkraampjes buiten staan.
Afgelopen zomer is een vriendin van me getrouwd in het schutterslokaal in Ellikom. Een gezellig lokaaltje rustig gelegen in de bossen met een groot grasveld waar we zijn blijven kamperen. Als je geïnteresseerd bent, vraag ik het telefoonnummer wel op. Er is volgens mij geen website van. Ik heb ook al een trouwfeest meegemaakt in zaal Bethanië en die is ook heel mooi, zaal Bethanië is dubbel zo groot als dat schutterslokaal.
Alvast bedankt voor jullie reactie tot zover. Onze eerste keuze was ook bethanie, helaas is deze zaal reeds bezet op 19 juli. Ik ga eens een kijkje nemen in de andere zalen. Alvast heel erg bedankt en verdere suggesties zijn natuurlijk altijd nog welkom.Heel veel groetjes,Elke
Zo een doorsnee parochiezaal kan je wel zelf heeeel mooi versieren