Terug naar overzicht
daar gaat ruzie van komen...
hallo,het is inderdaad een moeilijke zaak. weet die broer van uw man dat zijn kinderen moeilijk zijn? dan zal hij het beter begrijpen.nu, zowiezo, het is jullie dag, jullie kiezen dan ook.wij hebben er voor gekozen om gwoonweg alles wat jonger is dan 12 thuis te laten. iedereen vind dat prima. het enige kind dat jonger is, is mijn zusje. het blijft wel moeilijk waarschijnlijk.je kan ook misschien zeggen, dat ze toegelaten zijn op de receptie maar niet op het avondfeest ofzo...groetencindy12.09.08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
worden er anders kinderen gevraagd ?Zoniet, zie ik geen enkel probleemvoor mij persoonlijk liever geen kinderen op een trouwfeest, dit is een feest voor (jong- ) volwassenen.Onze eigen kindjes ( 2 en 3 jaar ) zullen ook niet aanwezig zijn op het avondfeestiedereen zijn eigen keuze hé ;-)
Volg gewoon je hart. Er gaan zoiezo mensen niet tevreden zijn met de keuze van wie wel en niet mag komen...Je moet daar helemaal niet naar kijken. Volg je hart en vraag enkel de mensen die een meerwaarde geven aan je feest! Het is jullie feest en jullie beslissen (of die nu de wil is van anderen of niet...)Succes, Els (30/05/08)