Terug naar overzicht
Hallo Karen en Johan,2 jaar geleden hebben wij ons feest in de E10 hoeve gegeven en 14 dagen geleden heeft mijn zus er haar trouwfeest gegeven. In beide gevallen was alles tot in de puntjes verzorgd!Wij kozen voor een bbq (in december dan nog wel) en bij mijn zus was het een breugelavond. Steeds was het eten voortreffelijk en was er meer dan genoeg! Alles was ook tot in de puntjes geregeld en verliep zoals vooraf afgesproken. Wij hebben alleen maar positieve reacties gekregen en 2 super bruiloften gevierd!groetjesKathleen
Hoi, wij trouwen op 6/9/2008 en hebben ook de E10 hoeve geboekt als zaal. Prijs/kwaliteit is volgens mij de E10 hoeve zeker een goede keus. We hebben ze vergeleken met verschillende andere zalen en tov één andere zaal was de E10 hoeve 4000 euro goedkoper. ben zelf ook al naar trouwfeesten geweest daar en telkens zeer tevreden. De ontvangst daar toen we kwamen kijken vond ik ook opperbest. Aan iedereen van kennissen en vrienden waar we aan vroegen hoe hun ervaring met de E10 hoeve is waren telkens zeer positief. Dus ik hoop op het beste. Wanneer trouwen jullie?