Terug naar overzicht
Hallo Sophie,Wij trouwen op 10 november en leggen een pendeldienst in. Wij wonen op dit moment in Utrecht (mijn vriend is Nederlander) en ik ben zelf afkomstig uit Limburg. Mijn familie is van West en Oost Vlaanderen en onze vrienden komen een beetje van overal. Er blijven dus veel mensen in de buurt slapen. Wij vonden het fijn om die mensen een taxi naar hun hotel aan te bieden (ze moeten immers ook al voor hun hotel betalen als ze blijven overnachten). Ik heb wat taxibedrijven gebeld en er zal nu een taxibusje van 8 personen naar de verschillende hotels rijden. Op een bepaald uur komt er een 2e taxibusje bij. Wij betalen 40 euro per uur alles in.Groetjes,Liesbet
geen ervaring mee... maar als het binnen je budget past, is het een heel leuk plan. Ik vind het ook wel een geslaagd plan, maar vrees dat het voor ons wat te duur gaat uitvallen
Dat is eigenlijk nog een goed idee! En Liesbet, dat is een mooie deal dat je daar verkregen hebt. Je brengt me op ideeën! Ons volk komt ook van ver en de dichte familie en beste vrienden blijven ook in de buurt slapen.
Hallo!Wij zitten inderdaad ook met hetzelfde probleem : dat vele mensen uit verschllende streken komen (nedereland, Duitsland, Antwerpen, Oost-Vlaanderen,...) Je brengt me daar echt mee op ideen, alvast bedankt daarvoor! Kan je misschien even doorgeven welk taxibedrijf jullie gecontacteerd hebben?Groetjes,Tina28/6/2008