Terug naar overzicht
Beste, kijk eens op google (DE GOEDE HERDER)zeer aangename mensen en goede dienstgroetenfilip
Bedankt voor de goeie tip.Je hebt ons zeker geholpen bij onze zoektocht!
Hey,Wij zijn getrouwd via rent a priest. Ik kan hier alleen maar mee boffen en de mensen die de viering hebben bijgewoond ook. Het is heel persoonlijk en intiem... En het was via Johan van de goede herder. Die onvriendelijke man was da Norbert ? Want ik had ook eerst die aan de lijn en vond da ook nie klikkken. Groetjes Mieke
ik heb voor doop van mijn zoontje naar norbert gebeld... amai amai... ik had er al bijna ruzie mee!! Mijn man en zijn broers zijn muzikanten en zijn vaak weg in het weekend. Mijn familie zijn bijna allemaal zelfstandigen die ook in het weekend werken. Dus ik vraag aan hem: wanneer hebt u nog data vrij, dan kan ik het overleggen in de familie... Toen kreeg ik als antwoord 'madammeke, wilt ge hem nu laten dopen ja of nee?'En dat op een zeer botte manier! Ik heb dan maar voor de kerk gekozen.Een kennis van mij heeft ook contact genomen met die norbert en had het ook met hem aan de stok! Ze heeft dan verder gezocht naar iemand anders via rent a priest en dat was dan weer wel heel goed meegevallen.