Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rent-a-priest

23-10-2007 17:56:25
Hallo (toekomstige) bruidjes,

Wij zijn toch aan het overwegen om met Rent-a-priest te trouwen, omdat we dat persoonlijker gaan vinden.
Zijn er mensen die dit ook deden of zo'n viering al bijgewoond hebben?
Zo ja, wat waren jullie bevindingen?
Kennen jullie iemand die dit doet?
Heb contact opgenomen met een man van Brugge, maar die was heel onvriendelijk.

bjorn
20-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 775

FILIP

Meld misbruik23-10-2007 18:26:28

Beste, kijk eens op google (DE GOEDE HERDER)

zeer aangename mensen en goede dienst
groeten
filip

bjorn
20-12-2008
 Meld misbruik23-10-2007 19:50:40

Bedankt voor de goeie tip.
Je hebt ons zeker geholpen bij onze zoektocht!

Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik24-10-2007 6:59:12

Hey,

Wij zijn getrouwd via rent a priest. Ik kan hier alleen maar mee boffen en de mensen die de viering hebben bijgewoond ook. Het is heel persoonlijk en intiem... En het was via Johan van de goede herder. Die onvriendelijke man was da Norbert ? Want ik had ook eerst die aan de lijn en vond da ook nie klikkken. Groetjes Mieke

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-10-2007 7:04:36

ik heb voor doop van mijn zoontje naar norbert gebeld... amai amai... ik had er al bijna ruzie mee!! Mijn man en zijn broers zijn muzikanten en zijn vaak weg in het weekend. Mijn familie zijn bijna allemaal zelfstandigen die ook in het weekend werken. Dus ik vraag aan hem: wanneer hebt u nog data vrij, dan kan ik het overleggen in de familie... Toen kreeg ik als antwoord 'madammeke, wilt ge hem nu laten dopen ja of nee?'
En dat op een zeer botte manier! Ik heb dan maar voor de kerk gekozen.
Een kennis van mij heeft ook contact genomen met die norbert en had het ook met hem aan de stok! Ze heeft dan verder gezocht naar iemand anders via rent a priest en dat was dan weer wel heel goed meegevallen.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-10-2007 7:04:41

ik heb voor doop van mijn zoontje naar norbert gebeld... amai amai... ik had er al bijna ruzie mee!! Mijn man en zijn broers zijn muzikanten en zijn vaak weg in het weekend. Mijn familie zijn bijna allemaal zelfstandigen die ook in het weekend werken. Dus ik vraag aan hem: wanneer hebt u nog data vrij, dan kan ik het overleggen in de familie... Toen kreeg ik als antwoord 'madammeke, wilt ge hem nu laten dopen ja of nee?'
En dat op een zeer botte manier! Ik heb dan maar voor de kerk gekozen.
Een kennis van mij heeft ook contact genomen met die norbert en had het ook met hem aan de stok! Ze heeft dan verder gezocht naar iemand anders via rent a priest en dat was dan weer wel heel goed meegevallen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...