Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

truiwjurk moderna fashion schepdaal

23-10-2007 22:03:27
Hey medebruidjes, Voor diegene die nog op zoek zijn naar het gepaste kleed....Ik wou jullie even mijn ervaring delen van voorbije zondag in Moderna Fashion te Schepdaal,het waren opendeurdagen. Ik had het nooit verwacht, maar heb mijn trouwjurk gevonden, en ik moet zeggen, zo een fantastisch personeel, verkoopsters en bazin, ik heb wel 7 jurken gepast en alles was zooo super, het eerste kleed dat ik aanhad was fantastisch en dat is het dan ook geworden, maar ze hebben vanalles laten passen om zeker te zijn van mijn gedacht, ik werd er handen gedragen en in de watjes gelegd, ik had wel een afspraak gemaakt zo waren we zeker dat er voldoende tijd was.
Bij deze beste mede bruidjes, een aanrader!!
Carolien

Carolien
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 959

Kelly
14-9-2007
 Meld misbruik24-10-2007 13:46:46

Hallo,

Ik kan het bovenstaande verhaal alleen maar bevestigen van Moderna!
Gewoon super!

Succes nog!

Kelly

Silvy
16-11-2007
 Meld misbruik24-10-2007 17:10:44

Hey,

Ik heb ook niets anders dan lof over Moderna! Ik was geweest 3 maand voor mijn huwelijk (ik trouw binnen 23 dagen...), had geen afspraak en werd er ook in de watten gelegd! En het belangrijkste: ik heb mijn droomkleed!

Groetjes,

Silvy C.

Katia
10-5-2008
 Meld misbruik25-10-2007 10:54:51

Absoluut de waarheid... het is daar klasse om bediend te worden.
Katia

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik27-10-2007 18:01:46

Ik kan dat inderdaad alleen maar bevestigen! Heel vriendelijk en behulpzaam, en ze nemen echt tijd voor je, ik zou de winkel aan iedereen aanraden. Ik heb er ook mijn trouwkleed gevonden, maar heb het uiteindelijk gekocht bij Maxim's Couture in Mechelen omdat eventuele retouches daar gratis zijn...

Groetjes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...