Terug naar overzicht
Hey Lieve,Alvast proficiat. Wanneer is de datum? Ik denk dat je met zaal Rapsody Maelstede bedoelt. Wij trouwen nl. in hun zaal Symfonie. Ik kan je alleen maar vertellen dat ik tot op heden niets dan goeds over hen heb gehoord (zowel op dit forum als daarbuiten). Iedereen is vol lof over het eten, de service etc. Misschien een minpuntje is dat ze redelijk prijzig zijn, maar dat hebben wij er graag voor over.In ieder geval veel succes!Sophie
Hey Sophie!Wij trouwen op 25/04/2008. Bij ons is Maelstede ook gekend. Mijn vriend zijn nicht huwde er vorig jaar en idd...niks op aan te merken. Zij werden wel een stuk meer "gesponserd" dan wij, dus dat is mijn grootste zorg/twijfel.Van Cofar hoorde ik dan gisteren via kennissen een reactie dat het eten niet altijd even lekker is.. Nu ja, ik denk dat iedere zaal ooit wel eens een negatieve reactie krijgt hé. Mijn voorkeur gaat naar Maelstede, maar een beetje vergelijk kan geen kwaad!Bedankt voor je reactie en ook een dikke proficiat met jullie huwelijk!Lieve
Hallo,Ik ben al naar beide zalen geweest voor een huwelijksfeest.Beide zalen zijn mooi, en het eten is lekker.Maar mijn voorkeur gaat uit naar de Rapsodie, vind het wel gezelliger.Veel succes met de zoektocht.