Terug naar overzicht
Hallo,ik woon in Haaltert, niet zo ver van Nederhasselt. Ik heb mijn haar op mijn trouwdag laten doen door Katrien van kapsalon Capelli aan de kerk in Haaltert. Ik ga daar altijd met mijn haar en ben er tevreden. Mijn haar heeft goed gehouden, zelf toen ik er enkele uren mee had geslapen zat het nog goed. Mijn kapsel heeft me 15 euro gekost. Als je graag foto's wil zien kan dat op www.henkenisabel.bruiloftsite.nl Groetjes,Isabel
@Isabel:Bedankt! Het ziet er mooi uit! Ik zal wel geen sluier dragen maar ze zullen zeker ook wel iets moois kunnen doen zonder een sluier!Ik ga meteen bellen! (en vijftien euro, dat is echt geen geld)
Hey,ik was een uitzondering met mijn sluier, meestal doet ze zonder sluier. Het is zelfs zo dat eerst mijn haar opgestoken werd en dan helemaal op het einde die er werd ingestoken. Ik hoop dat ik je kunnen helpen heb.Wanneer trouw je en waar precies?Groetjes en succes,Isabel
15 februari in NinoveWe trouwen enkel voor de wet.
Om welk uur? Als ik kan kom ik eens kijken, het is altijd leuk om naar trouwer te gaan kijken en zeker als je dan weet dat het iemand van het forum is. Groetjes,Isabel
om 14uHihi! Leuk! We trouwen heeeel kleinschalig hoor!Er zal niet zoveel volk zijn en bovendien zijn we geen van beiden van de streek en ik ken er ook niemand...
Ik heb gisteren gebeld en er is een klein probleempje. Enkel de bazin doet opsteekwerk en zij moet binnen dit en tien dagen of zo bevallen. Ik ga dan maar vlak voor kerst of na nieuwjaar nog eens contact opnemen, dan zou ze terug stilletjesaan meedraaien.Denken jullie dat er dan nog tijd genoeg is voor proefkapsel? We trouwen op 15 februari.
Ahja, da's waar. Ik heb haar vandaag gezien en ze bevalt binnenkort. Ik ben de week voor onze trouw voor een proefkapsel geweest dus ik denk dat er wel tijd genoeg is.Ik zou moest ik van jou zijn inderdaad dan nog eens terugbellen voor een afspraak. Wel goed op tijd bellen want ze heeft wel altijd vrij veel werk.Groetjes,Isabel