Terug naar overzicht
Hallo Daphne,een goede dj is er of komt er door mond aan mondreclaùe van mensen die gefeest hebben ,niet van op advertentie s te reageren .Ikzelf ben ook dj (www.djmarc.be ) en daar kan je eens terecht voor meer info. Ik draai an een aantal jaren mee en speel alle soorten genre s in samenspraak met het koppel.ik heb een vaste prijs .nl 300 euro. All inn.Lichtinstallatie is gratis ,alsook overuren.
Dede,alvast bedankt voor het bezoek en de interesse voor "Discobar als het moet swingen" op de trouwbeurs te Antwerpen 2007.Ik begrijp je twijfels en dat is moeilijk om dat zo te beslissen.De sfeer en ambiance van een feest kunnen we moeilijk tonen op een beurs.Als je DJ's /Discobars vgl hou dan rekening met het materiaal dat gebruikt wordt en de totaalprijs.Over de draaistijl van mezelf : die is vrij strak zonder veel praten en de aangepaste muziek (mix) moet zijn werk doen.Het wordt allemaal vlot aan mekaar gemixt en het is de bedoeling dat iedereen zich amuseert.MVGHervé PotargentAls het moet swingen www.disco-bar.be