Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben een mand geleden geweest en ben er er zeer goed ontvangen! Het is idd iets goedkoper dan in België. (Het kleed dat ik vegeleken heb toch, het scheelde 200 euro!)De retouches worden daar wel duur aangerekend! opgepast daarvoor.succes!Groetjes
Hallo Evie,Begin september zijn wij langs geweest bij bruidshuis Ellen. Het was een hele tijd rijden (3.5u door file) maar het was de moeite waard. Ze nemen de tijd om na te gaan wat je wil en zijn heel vriendelijk. Je mag ook met je kleed naar buiten om te kijken hoe de kleur buiten is. Bruidshuis Ellen was de eerste winkel die we bezochten maar na een paar uur was de keuze beslist. Kelly01/03/2008
Hey Evie,ik ben gehuwd in een jurk die ik kocht bij Bruidshuis Ellen. Ik was heel tevreden over de service. Zij hielpen mij een jurk te kiezen die mij echt pastte. Iedereen was gewoonweg superenthousiast over mijn jurk!!! Zonder het advies van Pleunie (die daar toen nog werkte, maar nu blijkbaar niet meer) zou ik de jurk nooit gekozen hebben.Veel succesLies173 dagen gehuwd