TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Griet
2-2-2008
|
24-10-2007 21:55:30
Hoi Els,
Wij hebben ons feest op 2 februari in Hof ter Roest. Ik ken de andere zaal niet, maar we hebben er ook heel wat afgelopen voor we deze vonden. Qua prijs/kwaliteit is deze er het beste uitgekomen. Mijn verloofde was er vroeger al 's geweest maar dacht dat het veel duurder zou zijn. Marcel, de eigenaar heeft heel veel ervaring, doet regelmatig evenementen voor de regering, draait zijn hand niet om voor 500 man en blijft altijd heel vriendelijk. Je mag werkelijk alles vragen, ze zijn er erg flexibel. Zijn personeel werkt al verschillende jaren voor hem, wat ook veel zegt over de sfeer onderling. Je voelt de losse maar toch professionele sfeer. Wij zijn net zondag gaan brunchen, ook om de menu door te geven. Het buffet was geweldig verzorgd, meer dan voldoende, idem dito voor de drank. Mocht je twijfelen, moet je dit ook 's doen. Hij werkt voor de patisserie ook samen met Schoonaerts in Antwerpen. De beste in de omstreken, geloof me. Hopelijk heb je hier iets aan. Succes..
|
|
Marijke
1-9-2007
|
25-10-2007 12:19:41
Dag,
Wij hadden op 01 september ons trouwfeest in Hof Ter Meyghem, en was in 1 woord perfect! Inderdaad, soms lijkt het wat chaotisch, hij is ook heel gedreven in zijn werk, en komt soms verwarrend over, maar als puntje bij paaltje komt, is alles perfect geregeld hoor! Ontvangst in mooie receptietuin achteraan, tafelversiering, personeel, eten, ... Wij hebben die zaal geboekt, naar aanleiding van zovele goede commentaren van mensen die daar al feestjes hadden gedaan. Dus zeker niet twijfelen door je eerste indruk oke? :-)
Groetjes Marijke
|
|
Linda
17-5-2008
|
27-10-2007 18:10:30
Hey Els,
onze feest gaat volgend jaar ook door in Salonst Ter Roest. Wij zijn daar al heel vaak geweest en het is er echt super. Het eten is er zeker niet gewoontjes, en echt wel verfijnd. Bekijk op hun site bijvoorbeeld het menu eens voor met oudejaarsavond, dan gaan wij ook altijd naar daar, is echt altijd wel iets heel speciaals. En zoals hier al eerder gezegd is, er is een hele goeie relatie met het personeel, wat toch belangrijk is, want je wil toch niet dat ze op je feest allemaal met een lang gezicht lopen? Dus zeker een aanrader daar. De galazaal is mooi, maar nu de boerderijzaal vernieuwd is vind ik die echt super, en ook de ingang en tuin en zo zijn heel stijlvol, wat toch belangrijk is.
Groetjes, Linda
|
|
Johan
|
29-10-2007 10:03:11
In Hof ter Meyghem al een huwelijksviering meegemaakt in de tuin aldaar - gewoon super. Aansluitend de receptie en het feest. Zalig!
|
|
Siska
5-7-2008
|
29-10-2007 16:18:57
hey,
wij zijn enkele weken geleden naar een trouwfeest geweest in Hof ter Meyghem en dat was dik in orde. Heel gezellige zaal. we zijn ook al enkele keren in Hof Ter Roest geweest en dat was ook in orde, maar als ik zou moeten kiezen zou ik kiezen voor Hof Ter Meyghem.
Veel succes met jullie keuze!
Siska
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|