TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nicky
30-9-2007
|
25-10-2007 1:16:03
wij hadden onze uitnodiging ook zelf ontworpen, wij hebben een kaartje en envelop gekozen bij de drukker maar zelf een tekening gemaakt. waar moet je op letten? kleuren. zie dat het goe uitkomt en gebruik er niet teveel. je betaalt per kleur, 2 kleuren is goedkoop, wij hadden 4 kleuren en betaalden voor het drukken alleen al 125euro, tel dan nog de kaartjes en enveloppen erbij... wij hadden wel een goede drukker, balien. veel succes
nicky 30sept reeds getrouwd
|
|
Charlotte
1-5-2009
|
25-10-2007 8:13:07
Let ook op het formaat, alles wat groter is dan een gewone envelop (zo van verjaardagskaartjes of zo) kost meer om te versturen en ook de enveloppen zelf zijn duurder. Wij hebben het zelf ontworpen en alles zelf gemaakt, afgedrukt en geplooid. Als je dat ook wilt doen zou ik je aanraden om naar AVA te gaan, daar hebben ze papier dat al voorgesneden is. Ze hebben daar ook mappen met voorbeelden van uitnodigingen. Veel plezier!
|
|
Marijke
1-9-2007
|
25-10-2007 12:33:21
Hey Wat ik gedaan heb, is ervoor gezorgd dat ik het bestand in een aantal verschillende extensies heb afgegeven bij de drukker. Onze uitnodiging was gemaakt met PhotoShop (extensie .psd), maar vanuit dit programma kunnen de meeste drukkerijen niet printen. Wel vanuit .pdf en/of .jpg. En ook een detail is dat je niet te dicht bij de kant mag gaan zitten (zeker 1 cm eraf blijven) of de snijmachines snijden er wel eens stukje af. (in mijn geval ging dat zeker gebeuren, hadden ze mij verteld, heb ze daarom zelf moeten snijden).
Groetjes
|
|
Elke
13-10-2007
|
25-10-2007 18:17:59
Hey Anke,
Wij hebben ook onze uitnodigingen zelf ontworpen, maar door een drukker laten 'drukken' aangezien we zilverinkt op zwarte kaarten wouden en we dat niet zelf konden 'printen'. Wat we eerst gedaan hebben is heel wat boeken met kaarten bekeken (bvb voor afmetingen) om wat ideeën op te doen. Wij zijn dan met ons ontwerp enkele drukkers afgegaan voor prijsoffertes, daar zit echt een groot verschil op ... dikte van de kaart, dikte van het kalkje, grootte van de envelopes etc. Ook, doe wat je zelf kan doen, zelf, bvb vouwen, linten, ...
veel succes, Elke
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|