Terug naar overzicht
Hallo Eef en Björn!Ik ben blij voor jullie!Gravenhof was bij ons ook één van de favorieten, maar onmogelijk wegens volgeboekt. Dus jullie hebben wat geluk met je minder gewone datum.Veel plezier nog met de rest van de voorbereidingen.Soetkin en Tom26 april 2008
Welke feestzaal is het dan bij jullie geworden?
Denotter in Zedelgem
Zijn daar ook geweest. Ook nog veel succes met de voorbereidingen!
wij hebben ook voor 't gravenhof gekozen. we trouwen op 15/11/2008
Wij trouwen een maand later, op 20-12.Ben wel benieuwd welke formule jullie gekozen hebben...
we zijn alles nog een beetje aan het bezien. de ontvangst was allesinds zeer goed.
Hallo,Mijn nicht is daar getrouwd. Zij hadden de VIP-receptie en dan soep, hoofdgerecht en dessertbuffet. Aangezien het supermooi weer was, kon de receptie in de tuin doorgaan en dat was echt zalig! De receptie was heel uitgebreid (leuk dus). De soep, gravenhofsoep of zoiets, vond ik minder... Fin, ik vond het een heel ok feest!GroetjesCaroline
Hallowij hebben ook voor deze zaal gekozen. En we hebben net als jullie er veel vertrouwen in dat alles ok zal zijn.We zijn nu aan het uitkijken voor een ideale dj.We hebben een tijdje geleden al contact gehad met jeepmusics en die lijkt ons wel in orde.We hebben hem wel nog nooit bezig gezien.Hebben jullie dj's die jullie ten sterkste kunnen aanbevelen zonder dat we enige twijfel moeten hebben?Verder ook nog veel succes met jullie voorbereidingen!
Hallo Lien, Leuk dat jullie daar ook jullie feest geven.Wanneer is bij jullie de grote dag?Studio Enjoy (is daar oa huisdj) is zeker een aanrader!
hallowij trouwen op 4/10/08.Ja, we kunnen misschien eens informeren bij studio enjoy. Kiezen jullie voor die dj?Ken je dj jeepmusics? Hij is daar ook huisdj. Wij hebben tot nog toe enkel met hem contact gehad en hij leek ons best wel een zéér aangename persoon.Alvast bedankt voor je reactie!!Veel groetjes en veel succes met jullie voorbereidingen!!
hallo,Het Gravenhof is echt een goeie keuze, heel lekker en zeer gezellig! Vooral het dessertbuffet is om je vingers van af te likken!!
Hey!!Proficiat met jullie keuze!Mijn vriend en ik hebben zopas ook besloten ons trouwfeest 't Gravenhof te houden. (op 11 juli 2009) Wij zijn daar deze zomer naar een trouw geweest, en ik was echt super enthousiast. Mooie tuin, gezellige zaal en superlekker eten!! Mijn vriend en ik waren dus al lichtjes bevooroordeeld. Ondertussen zijn we ook eens naar Salons De Vrede in Ichtegem gaan kijken, maar uiteindelijk is het toch 't Gravenhof geworden. De Vrede was zeker ook niet slecht, maar 't Gravenhof was toch een klasse beter vonden wij. Je wordt daar zo vriendelijk ontvangen hé! Ik denk dus dat jullie een schitterend trouwfeest tegemoet gaan!!Groetjes Lieve