Terug naar overzicht
Bart Moeyaert heeft een heel mooie gedichtenbundel, 't is een dun rood boekje (titel weet ik niet juist), wij hadden er daar eentje uit. Het begint met: Ik wil je, nee, ik wil je niet, ik moet je,... als je op google zijn naam intypt vind je wel iets denk ik.Veel succesCaroline
wij hadden een kaart met alle uitleg en aparte kaartjes welk uur je bent uitgenodigd.28 juni 2000 is het allemaal begonnentoen hebben we elkaars liefde gewonnenZeven jaar samen, een mijlpaal in ons levennu gaan we elkaar het ja-woord gevenBART & Nickygaan trouwen!U bent uitgenodigd opzondag 30 september 2007in de feestzaal van bevershofAls je erbij kan zijn, gelieve het onste laten weten voor 9 septemberAdres en kadotip--------------------------------------------------------------------------------Om onze trouw te vierenlijkt het ons fijnals u om 20u00in de feestzaal kan zijnWij zullen u verrassen met:-een aperitiefje-lekkere dessertjes- aansluitend dansfeest------------------------------------------------------------------------Om onze trouw te vierenlijkt het ons fijnals u om 16u00in de feestzaal kan zijnWij zullen u verrassen met:-een speciale misviering- feestdiner- aansluitend dansfeest
wij hebben het sober gehouden. Bij ons staat er geen gedicht of spreek op. paste trouwens toch niet in onze layout. Ik denk niet dat er persé een spreuk ophoeft. Groetjes
Hallo,wij hebben een kort tekstje gekozen:Jij en Ik, Ik en JijVoortaan samenVoor altijd WijGroetjes,Melissa29-03-2008