Terug naar overzicht
Hoi,wij trouwen ook op 8/12/2007. Onze uitnodigingen zijn net de deur uit. Vorige week zijn we nog eens naar de zaal geweest en hebben we concrete afspraken gemaakt met de traiteur en de concierge. Op 8 november ga ik voor mijn proefkapsel en ik hoop volgend weekend voor de eerste pasbeurt, maar dat moet ik nog afspreken. Verder gaan we zeker nog langs moeten bij de fotograaf en moeten we binnenkort onze ondertrouw doen bij de pastoor. Wij zijn wel een beetje 'last minute' met alles omdat mijn vriend en ik allebei heel kort geleden van werk zijn veranderd en ons hoofd een hele tijd op andere dingen heeft gestaan. Nu keert de rust langzaam weer en kunnen we weer met volle teugen genieten van de voorbereidingen.Waar trouwen jullie? En hoe ziet jullie dag eruit?Groetjes,Evelien x
Hallo,Wij trouwen ook op 8/12/2007! Bij ons is het in west-vlaanderen. De grote dingen zijn allemaal oké, juist nog misboekje volledig afwerken, we zijn nog aan het wachten op reactie op uitnodigingen en dan nog tafelverdeling, we moeten ook nog onze muziek doorgeven aan dj, en planning van dag zelf en nog wat kleine andere dingetjes.Maar we gaan er zeker geraken! Is idd niet lang meer, zal snel voorbij zijn...Alvast heel veel succes nog verder.Groetjes Karlijn xxx
Hallo,Wij zijn voor een Vitaya programma nog dringend op zoek naar koppels die trouwen in december.Voor meer info mail even op cheerumampaey@kanakna.com