Terug naar overzicht
hey, ik heb geen ervaring in die winkel, maar bij bruidsmode karin in dilsen stokkem is heel goede service, alle prijzen, en grote pasmaten. En een heel ruime keuze, alle kleuren, en veel merken.
ik heb mijn kleed bij le chapeau gekocht!!vond het hele goede service en heel veel keuze!of ze ook grote maten hebben dat weet ik niet maar denk dat ze dat altijd kunnen bestellen!gr dien
hey,ik kan je niet helpen met le chapeau in bree, maar zoals nicky hieronder zegt, bij bruidsmode karin in dilsen is het echt een goede service, en ook grote pasmaten. En ze vallen goed mee wat de prijs betreft.groetjes wendy
Hoi, ik heb vorige week mijn kleed gekocht in Bree.Ben super tevreden over de service!Mijn verkoopster heette Nicole en dat klikte meteen. Vriendelijk, geduldig.De prijs die vragen ze even na het binnen komen, hebben verschillende categorieen.Vergeet daar alleen niet je parkeerschijf te leggen want ik had een boete van 10 euro toen ik buiten kwam.Succes Ellen
Hoi ik ben gisteren bij Le Chapeau in Bree geweest en ik heb er mijn kleedje gekocht! Ik ben heel tevreden over de service. Ze vragen op voorhand aan welke prijs je gedacht had. Ze hebben kleedjes tussen 1.000 en 4.000 euro en in alle maten. Nu is het wachten tot einde maart om mijn jurk opnieuw te gaan passen.Ik raad iedereen deze bruidswinkel aan!GroetjesAnnelies